Waaa Tak Tahan...

Tak tahan aku tgk dorg ni dok soal siasat Abby Dlm WHI 6 Nov 2008. Korg ni bangang ke haaaa. Tanya soalan2 sarcastic mcm tu. Mula2 tanya. Adakah abby ni seorg isteri yang mengongkong. Lepas tu Abby ckp, tidak, saya tidak mengongkong, malah Norman bebas buat apa sj tanpa batas, sampaikan apa yg umum tau sekarang. Patu tanya lak, knape Abby lepas kan die bebas buat apa sj. Knape tak monitor mcm tanya kawan die kt shooting site, mana die, buat apa. Adoi. Td ko tanya Abby mengongkong ke tak. Ni nk tanya knape lepaskan plak.

Pstu sedih dh aku Abby jawab, Sy penah cube call dia tanya kt mana. Tp dia diam je. Bila sy tanya member kt tmpt shooting die marah. So sy rasa better sy lepas kan die mcm tu je. Lepastu dorg tanya apa ntah. Pstu Abby jwb. Sy pernah masa mengandung, sy ikot Norman kt scene. Tp sy tak pernah ganggu shooting dia, sy tunggu dlm kereta. Kadang2 smpai pukul 6 pagi, dia bia je sy dlm kereta. Kadang2 dia bgtau krew suruh bgtau sy, kalu saya tak pergi, die taknak shooting. Hissshh Sampai ati seorg suami buat mcm tu? Sape la tak sedih dan la pregnant plak tu.

Pstu dorg tanya knape Abby smpai buat cmtu.. Hoi tu pn nk tanya ke. Kn ade abby ckp td Norman jarang balik. Pstu masa awal tahun haritu time Abby pregnant, dia mabuk, so dia dok umah mak dia. Laaaagiii la lama tak jmpe Norman. So sj la Abby gi jmpe Norman kot time kt scene tu. YG Norman ni pn sengal. Bini pregnant lg buat dono cmtu. Herghhh...

Kalu before ni aku tak sokong Abby mintak cerai. Skg aku sokong. Kalu laki mcm tu baik tak payah. Pstu dpn reported buat2 baik tarik2 Abby konon. Boleh blah la. Pstu siap smayang kt mesjid bagai. Aku tak penah dgr laaa. Slalu mak aku kalu nk smyg hajat ke apa buat mlm2 bute. But kt umah je. Allah tu maha mendengar lg maha mengetahui. Tak kira di mana jua kita berada. Pegi masjid utk berjemaah tu aku paham la. Utk berukhuwah. Aku bkn la ustazah. Tp bende2 kecik cmtu kira well known laaa wei. Adoiiii.

Ok2 Abby. Proceed la gi mintak cerai. Hehehe.

Tp msti die sedih. Dlm state skang msti die bkn diri dia melayang2 ntah ke mana2. Bkn la meroyan. Tp mcm ntah la. Aku tebayang2 kalu aku kt tmpt dia. Punye la ditatang di sayangnya seorg insan yang bergelar suami. Skali buat smpai cmtu skali. Smpai nk jmpe pn susah. Smpai tgh pregnant pn buat dono je.

Nasib baik aku tak minat sgt ngn Norman tu. Fahrin! Ko jgn ngengade buat kt Scha cmtu. Ko igt2 sket perasaan kaum wanita ni. Cis........................

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009