Terima Seadanya...

Kn abg kn? Huhuhuhu...

Back 3 4 months ago, hubby kn gi interbiu keje kt uptown. Aku siap bercuti temankan. Sj je. Mmg aku nye cuti tahun ni dh nk abih dh. Tahun penuh poye2. Hehehehe.....

Dn masa intebiu tu jgk. Hubby dh cite die ditanya soalan maut. Sudi tak awak stayback smpai kul 10mlm setiap hari? Sanggupkah awak anak bini awak tak suke awak lagi sbb slalu sgt stayback? Huhuhu. Masa tau tu aku dh tersentak. Bkn tersentapz. Tp mcm terkejutla jgk. Wpn sbenanye bende tu bese pada kwn2 aku masa kt freescale dlu. Paling cpt dorg balik mmg lepas isyak. Aku smpai skang tak paham mentality org yg suka stayback ni. Maybe aku bkn la rajin sgt kerja cm dorg tu. Ye aku mmg pemalas semestinya. ;p....

Dan mmg 1 2 months back. Eh dh nk masuk 3 bulan laa abg keje tmpt skang ni. Huhuhuhu. Mmg janji2 bos hubby aku tu dikotakan sedikit demi sedikit. Mula2 keje mmg hubby tunjuk rajin. Stakat balik kul 10mlm tu takde hal la. Tp start lepas raya sedikit demi sedikit belang balik lmbt tu ditunjukkan. Huwaaaaaaaaa... Smpaikan smlm kitrog hampir bergaduh la. Perang mulut mcm abby tu 2 3 kali gk la dlm phone. And hubby aku cm norman tu la. kalu die mrh die tak bole ckp. Aku lempang kang. Muahahahaha. Takde time aku tulis ni aku dh hampir bole trime kenyataan die balik lmbt lg mlm nih. Huhuhuhu..... So aku takde la nk ajak die gaduh pn. Sj je. Huhuhuhu..

Tgh sedih2 syahdu2 bukak blog ada plak org mintak maap. Nama plak sama ngn member opis aku. Ko ke suhaila? heheheh. Kalu ko toksahla mintak maap. Mcm la aku jumpe ko arini je. Esok2 kite kan berjumpe lg. Oh lupe lak ko dh nak naik pangkat. Huhuhu. Harap2 ko ganti tmpt En. Azlan ye. Mcm la dia bc pn blog aku ni. muahahahaha.... Anak dia comel wooo. Jd menantu best ni. :p.. Takdelah igt aku jenis mak bapak atur hidup anak ke? Kalu mengintip pe anak aku buat mungkin. Soal jodoh terbuka utk pilihan die sendiri. :D..........

Ok bebalik kepada cite hubby aku... So memula aritu hubby start ngn balik kul 630ptg. Tu paling cpt. Makin lama makin lambat. Makin lambat. Huhuhu. Smpai la mlm ni kul 10mlm. Siap gtalk aku ckp, mlm ni i balik lmbt spt yg i janji kt bos masa intebiu dlu. Huhuhhuhuhu. Patu bile aku ckp aku sedih die ckp die cari rezeki utk keluarga. Bkn gi bersukaria. Huhuhu. Bkn tu kalu dlm drama ayat default suami2 yg suke curang ke? Huhuhuuhu....

.. anak aku dh bgn la plak. Huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor