First Check Up..

Thanks hubby... hehehe..

Ptg td dlm meeting room tetibe dpt sms. I balik kul 530 arini. Aku tros reply. Yeyeyeyeyeye.... Sukenyeee. Means i dont have to walk. I dont have to wait. Yeyeyeyeyeye. THen suddenly i realise, msti ada sbb ni. Pstu serkap jrg aku sms ni plak. Ooo msti sabtu u kene keje kn. Huhuhu. Lantas die reply. Ya betullll. Huhuhuhu...

Pstu aku tepiki. Memandangkan die balik awal apa kata gi check up. Lgpn minggu dpn dh nk balik kg suma. Kang langgar due date yg aku set sendiri tuh. Pstu dia ckp Okkkk. Tp aku tak put full hope jgk la. Tp ala2 kalu tak gi aku mogok gk la kot. Kekekeke. Ala tp kalu aku mogok pn takde org nk layan.. ;p...

So kitorg gi td. Aku tak bwk naik atas gambar anak aku dlm perut. Ala tak clear pn yg capture td. Tp yg aku nmpk kt screen tu clear. Nmpk dh tangan dia. Kaki dia dh bole bengkok - tegak. Tgn dia pn sama. Mean hampir cukop sifat. Alhamdulillah. Pstu masa nk consult doktor lepas scan. Doktor ckp. Ok baby is inplace. And SINGLE. Pstu mcm tekankan bende tuh. Muahahaha. Mcm tau2 je aku ni kepingin twin. Takpe. Nnti tggu kwn aku gurlz aka Roshda. Die Ade keturunan kembar. Kekekekeke...........

Ok tu jela nk cite. Tenkiu lg skali syang... Heheheh

Haa lupe plak... Anak aku firdaus punya la eksited tgk adik die dlm perut gerak2. Mcm tgk cita katun. But anak aku kali ni tak selasak firdaus. Tp ntah2 kt luar die lasak. Kekeke. Firdaus tak benti gerak masa aku mula2 tgk die tu. Ni doktor soh aku batuk2 pn die wt dek je. Aku gegar2 badan br la nmpk tgn die gerak2. Kaki die gerak. Firdaus dlu takleh diam bah. Heheheheh

Suke suke suke. Alhamdulillah.....

Comments

AZREN said…
agak nye baby gurl la tuuu..
Siti Fatimah said…
aahahahahahahaha....nnti i nk ckp kt anak i...auntie azren yg soh mama pregnant baby gurl...ekekekek
roshda said…
amin.. doakan aku dpt baby cepat.. kalo twin lgi alhamdulillah hehehehe.. ramai sedara aku dh dpt kembar.. harap2 terkena kat aku ekeke.. best3 seronoknye ko dh nak masuk yg ke-2.. best3

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan