Dunia tersilap tidak ikut Malaysia

LIMA 23 Nov. – Krisis kewangan global yang berlaku sekarang menunjukkan komuniti ekonomi dunia telah tersilap langkah kerana tidak menerima cadangan Malaysia sejak 10 tahun lalu untuk membuat pembaharuan kepada struktur sistem kewangan yang dikawal selia oleh Dana Kewangan Antarabangsa (IMF) dan institusi-institusi Bretton Woods lain.



Aku mls nk baca sume. Aku ase kenyataan tu merepek. Braninya die ckp DUNIA SILAP. Tak smpai setahun lg jd MENTERI KEWANGAN....... And bende ni dtg dr org yg takde backgroung ekonomi. Kalu Rafidah Aziz ok jgk, sbb dia Lecturer Ekonomi.

Aku harap biala org2 yg pandai Ekonomi yang bercakap psl Ekonomi ni. Aku sendiri tak layak. Tu aku mls baca. Tp aku ase tak wajar kita ckp DUNIA silap.

Mcm Kerajaan claim. Blogger silap bila persoalkan kerajaan. Sbb bkn Blogger yg memimpin negara. Sama gk mcm DUNIA.

It's too much too soon!

Comments

AZREN said…
i agreeeee...td bile baca title " dunia silap..." tu pn rase mcm '...sape kah dia nk ckp camtu?????..' mcm x sesuaiiii plak..and i x baca pn article tu..sbb rase mcm malu plak bile baca...

(malu nyer salah post..beriya ke buat luahan rase...keke takpe i dh letak kat tempat yg btol)

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan