A 15th Months Old and A Pregnant Mom

Hehehe. Makin senang jaga Firdaus skang. Alhamdulillah. Tp mama makin malas la plak. Hohohoho....

Best ada anak ni. Time tak best tu mmg la penat. Tp byk time best2. Sbb tu la suma org dlm dunia ni nak anak. Sebab tu la kalu takde rezeki tu mmg btol2 menduga sesebuah family itu. Walau takde anak dh tau dh ada anak best. ;)............. Hanya org2 yang tertentu je, dalam dunia ni yang buang2 anak. Bila sesebuah perhubungan atas dasar nafsu semata-2. Bila sesebuah hubungan tidak mempunyai hala tuju. Bila sesebuah hubungan atas dasar cinta semata-2 (kononnya lah. Contoh : I cinta u, u cinta i. So gimme everything bebeh. Pstu bila dh buncit, baya 5 6 ratus kowtim kt klinik2 blakang kilang. Tak pun si awek la sorg2 susah, pikir pendek, balut dlm sejadah, nahhh. bia ko situ takleh benapas dok tgh2 mesjid. Astarghfirullah....... Ya Allah ya tuhan ku semoga ko tempatkan bayi2 tak berdosa itu dikalangan orang2 terpilih yang disayangi dan dimuliakan oleh mu... Amin......)

Kenapa aku slalu cite pasal anak aku? Cewah mcm la ade org tanyakn. Sebab dalam kepala otak aku ni takde lain psl dieee jeela...Eehehehe... Dan setiap hari die tak penah gagal mengAmazekan aku...

Contoh nya weekend ni, sebabkan aku peningggg je. Tp takdela loya2. Aku mkn ok je. Malah lebih dr biasa. Tu beselakan....Tp ase nk baringgggg je. Tak penah2 Firdaus offer diri tdo siang. Dlu dh mamai2 br bleh masuk buai. Skang aku tgk die lain mcm panjat buai letak dlm. Nahhh tros tdo. Alhamdulillah....... Mkn pn dh pandai mkn sendiri. Pg td die ngantok gk. Siap panggil2 ma ma ma...Pstu ajak aku masuk bilik. Pstu bila dh baring, agaknya die ase rugi kot. Tros nangis2 nk kuar balik...Keh keh keh. Ase nk luku2 je. Mama nak sambung tdoo balik laaa nak oiiii.......

Ala anak dh senang nk jaga bapak die plak la ni hai. Ok gtg..kene gi dapo buat sambal belacan. Babai

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan