Hemm..

Visitors blog aku dh menurun. Yeyyy. Suka plak. Yela that's means isu aritu dh reda kot. Hehehe..

Tp weird. Coz kekadang aku notice ada lg yg bukak post yg julung2 kalinya itu. Tp as far as dorg diam je. Takpela kot.

Tak da apa pn post tu kalu bc balik. Post selepas2 tu yg aku marah lg byk aku geram la maki la apa la suma ada. So kalu dorg nk claim apa2 mmg takda apa2. Bio jela. Bkn kene bayo pn kn. Muahahahahah....

Andd... Aku dh ada pendapatan kt nuffnang. Hahah. Ckp la skadar RM2. Ase nye takkan bertambah lg kot. Cos yelah. Isu dh reda. N aku takde carik psl lg ngn...... Sape2 lah.. Hihihihi...... Allah, bkn bole cash out pn. RM50 br bleh cash out. Nk carik pasal ngn sape plak ek. Ehehehehe.....

Ok lah, let bygones be bygones......So long so long.....

Comments

Cikmin said…
salam ct..bagus lah klu x gado2 dh..cikmin dtg baca kt blog ct ni..tp xtau nak komen apa..takut salah taip..semoga selamat sumenyer ye ct..
Siti Fatimah said…
Tq cikmin sbb sudi dtg sini...tu la harap psni takde dh...hihihi....

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan