Baby Kacang Dah Berubah...

Bestnye. Arini aku notice die dh cukup sifat skit2 kot. Dh ada jari. Kaki tangan. Perut dh takde berbonjol lg. Ada kot. Tp sikit je.. Yeyyy Alhamdulillah. Kali ni aku lebih tough. Stakat lapa lapa lapa lapa tu stended. Naik berat badan kalu tak 20kilo mmg tak sah. Takpe lepas 2 tahun turun balik. Insya Allah...:D..... Lama gile nk turunkan balik. Hahahahah...

Tapi aku tak gi check up lg. Hermm. Tgh piki nk check up kt mana. How i wish to go checkup kt tmpt mahal skit. Yela aku bknnya kaya n berkemampuan mcm org tu. Tp kalu stakat 100 lebih bulan2 ok kot ek? Tp kalu bole aku nk check up kt tmpt yg ada ultrasound dlm bilik doktor. Taknak tawakal sbb susah parking. Taknak pusrawi sbb nmpk cm mahal gilos. Hahahaha. Haa aritu kak ita kate die gi pusrawi kene smpai dekat rm300. Yeke die kata cmtu? Aku main bedal je. Nnti kene tanya balik.

I'm reaching 3 months now. Ala br 3 months dh kecoh2 kate anak aku jd tu la ni la. Aiii ringan je mulut aku nk maki lg. Kalu dh 3 months nnti kire dh due date nk gi check up..... Slumber je pregnant tak gi check up kn.. Ok2. nnti2 aku pg.....

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009