November 16, 2006

Syawal kian berakhir....

Ermm..nyum2....tgk resepi sweet sour kt intenet...tak saba nk balik msk lalu berbuka....

Dh masuk hari ke 4 aku berpuasa dibulan syawal ni, alhamdulillah. Nnti last aku pose hari Isnin nextweek kot...Hubby aku mgkin puasa smpai selasa..Insyaallah...

Hari2 hujan lebat gila sekarang. Hari2 Hubby aku balik basah kuyup..Kesian die...Aku plak tgh2 msk risau pasal die...Pstu mcm berdoa...wpn hujan, harap2 die balik la jgk...Cmne perasaan kalu die tak dpt balik, ada kerja ke...Hujan lebat sgt ke...msti sayu..Huhuhu..Aku kerap pikir pasal tu sbb aku nk bersedia menghadapi keadaan tu..Huhu..

Wpn ase tenang sbb dpt msk sorg2..Takde la bergaduh berebut Kuali ngn Hubby aku..Tp penat rupenye buat kerja sorg2....Mcm lipas kudung..ekekeke..Pstu tensen je bila Hubby balik ckp...best la skang...br dpt merasa mcm suami...Nk jd suami yg mls la...Ampes je..hehehe..Aku pn tak tau nk respon mcm mana ngn statement die tu....Hihihi...Tp kadang2 die tolong la sket2...Sekadar melepaskan batuk ditangga...Klau tak aku taknak urut die plak nnti kn..Ekekek...Hari2 kene urut..Hhuhuh...

Dlu aku kene urut mak aku..Hari2 naik bosan aku urut die...Smpai aku ckp..Bosan2..huhuhu....pstu skang ni mak aku dh taknak aku urut die dh...Msti die kecik ati kn....HUhuhu...Wpn aku slalu salam mintak maap sume..tp mak aku dh majuk dh taknak kene urut..Huhuhuhu..So skang ni bosan2 pn aku urut gk Hubby aku..taknak jd cm ngn mak aku...Tibe2 cite sedey pplak..Hihihihi....

Ermm...ape lg nk cite ek..Aritu aku dh taip nk cite pasal time raya..Emmm...nmpknya biala die jd memori dlm kepala aku je...hihihi...Byk sgt nk cite..tak larat aku...Ape2 pn raya hari tu agak best....Aku hepi......Alhamdulillah....

Last week...Aku gaduh giler ngn Hubby aku..Kes nya die suruh aku bagi die kebebasan...AKu bkn takleh bg...tp aku blom bersedia lg...aku masih perlukan die...And skang..Maybe aku dh bole trime kot...Tp sayu gk kene tinggal...Huhuhuhu....Sayang Bini Tinggal2 kan..Kalu bini cari lain sapa nk jwb? Kenapa org len bole je angkut bini die gi mana2 pn die pegi? Apa hina sgt ke aku ni die nk tinggal taknak bwk aku kalu die nk lepak ngn member2 die? HUhuuhu..Tu yg aku sedeh tu.....Pstu je...Kitrog tak bertegur sapa lama jgk la..HUhuhuhu..Klau ckp pn benda penting je...Tp aku msk kn jgk utk die...Aku urut die..Wpn dlm hati aku kecik ati gk ngn die..HUhuhuhu..Sampai ati die...PStu tibe2..Die tegur aku kt intenet..Which is something yg die jarang buat...Aku yg slalu msg die ckp sayang die rindu die...Tp die tak penah buat malah ckp rimas plak kt aku..HUhuhu..Die mmg suke ckp something yg die tak mean it....tp menyakitkn hati...Huhuhu...Smpai aku percaya..Aku anggap die meant those words...Kijam2....Ha...pstu lepas die tegur tu die ajak tgk wayang..die ckp die dh booked tiket utk kitrog...Wah cm tak sangka giler....Pstu balik aku msk..Pstu mkn....Pstu Hubby peluk aku......Die tak ckp...tp perbuatan die tu buat aku sedar...Die rindu kt aku..Pstu aku sendiri ckp..Aku rindu kt die gak..Uwaaaaa...Pstu die pn bersuara...Nape asek nangis je 2 3 hari ni..Upenye die sedar..tiap2 mlm sblm tdo mmg aku nangis je..Huhuhuhu......Sayu2...Pstu kitorg gi tgk wayang..pstu dh ok dh...Hihihihi..Senang je kn? Tak susah kn nk pujuk org pompuan ni? Ok..maybe perlu duit nk kene baya tiket wayng....But does it worth it? I think...I dont know how MEN thinks, but what i know is, the night did left something special in my heart...I just dont want it to end..........It was so beutiful..............nyum2...ehehe

Okla...i think that is all i want to share today....Nyum2........Hehehe