The So Very Sweet Fahrin...



Yummy.. sweet nya gaya die borak ngn awek pstu manja2 nyorok2 dr camera. Dgr kata awek dia Scha Al Yahya. Ala yang jadi Dania dalam Awan Dania tu. Mmg cun. Aku sokong sgt. Hahahaha.. Aku sapa nk sokong2. Hahahaha....

Bg aku drpada menunggu buah tak jatuh. Baik la hambek je buah hati depan mata nih. Hehehe. Tapi tu lah, aku ni peminat setia Fahrin. Takdela setia mana pn. ;p... Tp norman hakim aku mmg tak penah minat. Ooo aku ase lelaki cerah mmg bkn taste aku kot. Hehehe. So kalu Fahrin wat hal nnti msti aku tak bleh trime kn. Contoh aku tak caya Anuar Zain gay. ;p........

Comments

attyfir said…
aku artis2 ni kurang skit..takde sapa pun aku minat
Siti Fatimah said…
yeke...dh tu cmne bleh tersesat kt sini lak...do i know u?

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan