10th Weeks..

Aku takleh trime org pggl aku Mak Yong. Aku blom boncet lg la wei. Muahahahah. Wpn dh ada sbenanye kadar keboncetan hakiki. Tu mmg boncet azali. Aku blom bole accept lg keboncetan tu utk aku gdigelar Mak Yong. Muahahahahaha. Tunggu la aku dh 6 bulan. Time tu aku nk jln pn tak larat. Hehehehee..........

Well pengalaman pregnant ni mmg tak mengecewakan bg aku. Petama2 skali kalu time hubby ada. Apa je bentuk kemalasan aku. Die bole adapt n bole trime. Cuma bila dh 10kali asek die je. Mula la muke naik masam mencuka. Muahahahahah. Time tu jgn cobak2 aku buat lawak. Hai perang besar la gamak nye. Hihihihii....

Smlm siap kuar statement : U ni i tgk sejak ada tenet ni makin malas. I tarik tenet tu kang. Muahahaha. Sudahnya aku tak login tenet lansung 1 hari smlm. Lgpn byk bende tak settle weih. Btoi gk. Melobih2 la plak kn. Ekekekekek.

Pregnant kali ni mmg kow2 nye aku nk mengidam. 1. Gulai tempoyak. dh 2 kali mkn. Tp still bkn gulai yg tu yg aku nk. Aku nk yg lain. Pstu yg penting nk masam2. Hihihi. 2. Aku nk mkn kt Baskin n Robins. Sesudu pn jadilah. 3. Aku nk mkn kt Dome ke, Gloria Jeans ke. Coffee Beans ke. San Fran ke... Muahahahahaha. Lempang nak? Takdelah. Ni bkn mengidam kot. Sj je teringin. Lama gila tak gi mkn kt tmpt2 tuh. ;p.... Aku masa 1st pregnancy pn takde mengidam apa2 pn. Sbb aku bkn jenis cerewet psl mkn. Janji ada bende nk mkn. Aku mkn je. Tp skang aku mmg tak lalu lansung tgk nasi beriyani. Dh bape kenduri ni aku mkn nasi putih je. Naik muak aku mkn nasi beriyani sejak awal2 tahun aritu. Patu time raya sume open house pn ada nasi beriyani. erghhh. Tak lalu gue. Hubby igt die ok je. Tak ler tak lalu cm aku. Smlm kenduri umah abg die. Die pn amik nasi beriyani. Makan 2 suap pstu muak. Slalu nya kalu aku muak 1-1 jenis makanan tu. Die pn sama. Suke ikot aku. Contoh aku pakai bj oren ke itam ke. Die msti follow. Dr sbelom kawin time mula2 bercinta lg cmtu. Ala2 sehati sejiwa la konon. Igt lg time becinta dlu. Masa tu awal2 la couple. Pstu aku pakai bj oren. Tup2 die gi tuka bj. Dlm ati aku kot2 pn nk sedondon, pakai la bj lawa skit. Bj u tu buruk skit la. Muahahahaha. Tp of cos la aku tak ckp kn.. Hehehehe... Sbenanye sedondon ni perasaan aku je. Muahahaha. Smpai skang hubby aku tak ngaku. Lantak pi le. Aku tak kisah pn. Tp nextyear aku igt nk tuka peel. Aku nk bli bj raya sedondon, mcm setengah2 org tuh. Cm best plak ek. Hari raya petama die dh tau nk pakai bj apa. Nnti die bli sedondon laki die n anak2 dia. Aku pn nk buat la. Lgpn tu je cara aku sudi bli bj utk hubby or hubby rajin skit nk bli bj dia. Hehehe. Kesian hubby. Tahun ni selai je bj baru. Pentingkan anak2 n bini nya bj dlu.. Sbenanye bkn pentingkan anak bini penyebab utama. Sebabnya die takde time weekend bekerja. So tak smpt la nk shopping. Muahahaha. Dan kami bkn jenis mlm2 dh penat gila gi shopping. Baring2 tgk tv. Kul 930 dh masuk tdo. Mcm mlm td. Patu aku kul 5 dh ase mcm telebih tdo. Tp jeles hubby ngn pedaos tido lg. Kul 6 br bgn jgk. Muahaha. kalu kul 5 bgn dh mcm2 keje setel.. Hehehehe...

Haih tak tau la nnti anak 2 cmne. Aku igt nnti aku nk bli 1 katil la utk pedaos. Tak muatla die tdo ngn aku n hubby. Patu katil kami kn katil jenis kayu lembek tu. Dh roboh. Ceee salahkan kayu. Muahahahaha. Ala set bilik tdo jenis murah2 punye bli dlu. Igt nk bli katil baru utk kami gk.baby takpe die bleh pakai katil abg dia. waa pedaos dh jd abang. Nnti la ajak mk aku shopping msti die suke kn.. Hehehehe......so 1 bilik penuh ngn katil. Baju2 suma 1 bilik.

Aku pn dh taktau aku nk cita psl apa sbenanye. Tu jela nk cite arini2. Nnti2 kalu ade idea aku sambung lg. Daaaa. Mana la si ida comot ni tak mengonline kn diri lg.. Hik hik Hik....

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor