Uiks?

Bertemu kita lagi di dalam ruangan Ada Aku Kesah? Cak cak, geli mak nyahhhh. Menggelenyar.

Hohohoho.... (maksudnya tak klaka!)

Tak dak citer la kengkawan. Ceeee perasan ada org kesah pn aku update ke tak.

Hohohooo... (lagii)

Ada 1 cite yg takde kene mengene ngn aku lah.

Pasal 1 story yg tgh tak brape nk hot kt tv3 skg. 1. Stanza Cinta 2. Dewa Cinta.

Stanza Cinta aku mmg tak berapa nk tertarik sebab aku ase Aaron Aziz tak sesuai ngn Fathia tuh. Ntah, mcm tak kene je. Sama la ngn Dewa Cinta. Aku mcm dh terlalu sinonym sgt plak gandingan Aaron ngn Siti Saleha. Ops, let me rephrase secara lebih menggelenyar, Abg Aaron.. Ehem2. Umo dia 35 ok this year. So die mmg abg aku. hahahaha.

So utk Stanza Cinta, aku tak bole blah la Aaron ngn Fathia. Fathia ni cantik, ayu. Tp die mcm sesuai ngn org lain. Aaron ehem. Abg Aaron macho, tough. Tp dia mcm sesuai ngn org lain. Adeh...

Pstu utk Dewa Cinta lak. Iqram dinzly so very not gentleman ok. Die gentleman tersorok. Kalu die blakon Dunia Baru tu. Die mcm ala2 jahat. Tp dlm diam2, die sayang bini dia. Ha itu br padan. Ke aku dh terlalu terikut2 citer lama die. Bila die bawa watak br mcm tak jadi. Sbb watak die dlm Dewa Cinta die perlu gentleman ala2 Abg Aaron dlm Nora Elena. Hancus la die jd gentleman dlm Dewa Cinta. Aku tak soka ok.

Stanza cinta just so out of the topic. Aku mmg tak dan nk tgk pn in the first place. Ntah sebab apa. Cer tanya en. Hubby aku. Eh? hahaha. Yela dh manjang sportsss je kt tv tuh. Nympas!!

Pstu diorg dok buat kontrobersi hangit lak kt twitter. Ala2 nk jd sehangat Nora Elena la plak.

Nora Elena hangat sebab lain ok. Korg hangat so not nice ok.

1. Fasha Sandha, which is heroin Dewa Cinta, marah kt Iqram Dinzly sbb die lambat ke lokasi. Pstu bila dh tau kepada sapa Fasha marah. Lg tgk diorg blakon dlm citer tu takde chemistry. Pstu lak, nmpk keromantikan Iqram Dinzly bagai dibuat2. Tak natural mcm Abg Aaron ku...hmmm
2. Pstu Aaron Aziz lak marah Fathia, sbb apa ntah. On twitter gaks. Aduh. Mmg terus aku nmpk Aaron ngn Fathia tak serasi. Kalu Aaron ngn Siti Saleha, mcm nk dipeluk2 nya Siti Saleha tu. Smpai sume pompuan kt dunia nih, nk jd Siti Saleha - kecuali Ida comot! hohohoh..
3. Pstu hari ni, Fizz Fairuz plak marah kt Fathia.

So the very malas aku nk tgk Dewa Cinta n Stanza Cinta. Huh! Ok bai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
Hahaha...i so like ur statement yg 2nd last tu smpai aku sgup on 3G skali lagi utk komen. And yes, topiknye adalah bkaitan nora elena, again...

Idacomot...dah lame aku xgune name tu. Sgt memgimbau.. :D

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009