Tolong lah. Apakah Pilihan terbaik.

Ok aku list kan my wishlist seperti di bawah:

  1. Iphone - sib baik ada alasan, tggu en. hubby nye blacklist settle dlu.
  2. Daftar haji - kalu dh guna ke sini, takleh guna dh ke iphone, sbb mengharap duit kutu yg enough utk 1 kehendak je.
  3. Bayar full ptptipu - oh ini kompem tak ckp. tp salah satu harapan gk nih. huhu
  4. camera SLR - huwaaaa geram tgk org amik gmbar lawa2. aku pn nk try test gk. ahaha. mcm lah ada bakat? mmg tak aah. ;p
  5. Pegi Australia - gold cost. Cukop utk aku pegi sorg je kot. pstu smpai sana, makan roti bekal.
Ckp psl roti bekal. Dlu aku pi korea, kawan aku bwk roti bekal gardenia 1 loaf. Tapi semua dia penyek2 kan. Die ckp antara sebab die buat gitu. Supaya takdela die terkilan, kalau roti tu terpenyek sendiri : alasan tak boleh blah. Hahahah. Dan 1 lg reason die ckp, kalu die penyek2 gitu, lmbt skit roti tu naik kulat. The first reason nmpk mcm promising. But still lawak. The second reason aku mcm paused kejap:eceh tiru gaya yaya yayen plaks. Hahaha. Aku mcm. What the hell kn? Hahaha. Tp kalu betul la aku nk buat keje gile pi gold cost sorg2. Mmg aku akan buat gitu gk kot? Muahahahaha.

Ok smbung wish list.

  1. Alaa takleh nk set die continue previous numbering. cait. nk cpt ni psl nk pi mkn dh jap gi. Ok yg ke enam. ermmmmmmmmmmmmm ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm umrah?
  2. ermmm ermmm ermmmmmm  
Ok aku dh habis idea. Upenye takdela complikated sgt whishlist aku. Skg ni stakat yg penting 2 je. Iphone atau daftar haji? Kn? Ntah apa2 ntah nk pening. Muahahahahahahahahaha.

Ok tu je aku nk merepek meraban. Nnti aku merepek lg. Lapa nih takleh piki. Hihihii

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009