Selamat Pagi

Pagi yang indah dan ceria pulak hari ni. Tak tau kenapa. Rasa nk senyummmm je.

Siyes, malam tadi takde apa2 yer. Hahahaha. Apsal plak kene mengena ngn malam kn? Tdo ku lena? Erm, biasa jerk. Anak2 tak buat hal? Haih ckp psl buat hal. Diorg pg2 bese la kn. Kalau tak buat mamanya Hulk mmg tak sah. Hohoho. Tp mgkn comel jgk lah, die takmo abahnya yg anta pi nursery nk mama gk. Cpt mama kurus.... Yela sgt.. Hafiy dh 2 tahun tak kurus2 pnnn. Hahaha....

Nk kate cite nora elena best? Tak jugak.. Hehehe. Smlm agak kebosanan skit. Cuma best skit bila berangan Seth tu laki aku. Muahahahaha. Tp bodoh 1 je Seth nih. Adake dpt mesej ugutan mcm tu takmau ckp ngn Elena. Org ckp la, share sama2. Kata suami isteri. Huh sengal! Pstu pi lunch date, dinner date ngn Incik polis, sorok2 ngn isteri. Bangang ke hape. Elok2 tak curiga, tros curiga tau. Kire mcm tak best sgt la episod smlm. Dh la i just came to know that, i will not be able to watch Nora Elena's last 2 episod. Coz i'll be working at Sabah. Selasa ptg tu of course ada aktiviti jln2. The plan is to go to Pulau Manukan. Rabu ptg, of course jln2 lg. And Khamis ptg, the last episod, aku travel balik KL. Haih. So sad. Takpe. Tonton.Com.My ada. :D

Ha, aku sbenanye nk ckp Welkam to all my viewers and readers yg tak seberapa. Aku harap sgt u all sumer dpt memperkenalkan diri. Tapi aku tak bukak ruangan komen plak utk korg menunjukkan diri. Masih tak berani lagi. Sbb aku tau, antara viewers n readers aku adalah haters aku kot? Siyes. Smlm aku jmpe sumthing yg amusing. Aku jmpe org cari nama ex-bos aku dan tros link ke blog aku. Mcm paranoid je aku akan sebut nama die lagik? Oh tidak, let bygone be bygone. Aku takmo sebut lg nama die keh. Aku harap die pn tak la paranoid dh. U r my history! I dont wanna see you again. :D.....I hope so... Errr....

And aku nmpk ada la 2 3 je. Eh tak kot. 1 2 je kot. Yg aku tak tau sapa. Mcm Sue Australia, still dtg. Thanks sue. U've been very much dedicated. Hehehe. Tp kenapa u tak update blog? Zue Yie, London Gal, Mimah. Hannan, Ida, Azren, Fina, Ex-Bos Freescale pn ade asenye. Itu yg aku tau korg saper la. Rozlin pn mgkn bukak gk. Sumtime dpt gk feed dr area2 Meru kot, yeke ko dr situ Rozlin?? Paranoid kn aku? Sapa bc blog aku pn nk tau. Muahahaha. Ada 1 2 ni aku tak tau sapa. Indonesia lah, Amerika lah. Of course lah org malaysia from there kot? Siyes. Aku harap aku tau sapa korg. Mcm kalau from google search aku tak kisah. Mgkn just stop by kan. Ini mcm regularly la. Mana tau, kawan lama aku ke. Takpelah. Nnti aku dpt seru, aku akan bukak ruangan komen balik. Korg sila tunjukkan diri yer. Nk hadiah? Hohohohoho. Coming from someone yg sgt keders ini. Hihihi....And tak dilupa gk member opis aku.. :D

Aku tau aku yg paranoid. Tp nasihat org jgn paranoid. Oh puh lezz la kn? Hehehee...

Ok tuje, Selamat Pagi, Happy Working and Do what ever u plan to do today k? Good Day everyone... Have a nice day!

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
i still almost tiap2 hari baca blog you walaupn keje tempat baru ni bizi blog sendiri pn tak sempat nk update!!
Siti Fatimah said…
thanks azren... tu la..i tertunggu2 u update blog..hari2 i singgah tau..eheheh

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan