Try

Kasut dh kehausan. Bkn bwh je. Atas pn sama. Gile sedih tgk kasut sendiri. Nk bli asek posponed je.

Bila smpai 1 kedai. Tgk2 pergh. Seratus lebih. Mak tau mak tak mampu. Kuar kedai dgn hampa. :(

I need 2 shoes actually. 1 walking shoes. 1 meeting shoes. Slalu shoes tu la p berak, pasar, opis n meeting. Gila multitasking kasut aku. Tu pasai. Xsmpai bapa bulan dh rosak. Tp asenye kasut aku yg rosak ni lama gk aku pakai. Aku bli since disember. Sblm aku pndah rumah. Eh aku pindah on november kn? Entah lupa. Kalu tulis novel sure kene maki sb messed up jln cite. Hohoho.

Tghari td. Cuba jaya gk tgk2 yg bekenan dihati. Alamak. Got a comfy shoe. Tp damned, tinggi sgt. Tp since aku pengguna. I hv rights to ask for my size. Aky try try. My ai. Mmg taste aku, cuma tinggi skit dr standard ketinggian yg aku nk. Sbb high heeled ni xleh nk jln jauh sgt. Sakit kaki. Aku lak jenis mmg berjalan2.

Jenama-cik bonia yg sempo = sembonia lah!

Harga - rm70.

Warna - hitam

Not flat, comfortable, strapped. Lenggang kangkung mak minah.

In short = I loike!

Ok dik, jadi beli. Aku kata. Toleh2 alamak, kasut pg meeting.

Amik size 40 sekarang!

Ada kak kejap.

Try lg. Alamak, boleh layan nih!

Ok jd. Kire brape?

Maka beli lah.

Gilo. 10minit tenung belek try dpt 2 pasang. Kalau sejam? I don't want to picture that situation. Geleng2

Shopping is the best medicine!

Thank you Allah!
[KPWKM]

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009