Biasa - Biasa Sahaja

Kebanyakkan rakyat malaysia aku tgk. Rakyat malaysia yg aku kenal la. Which is kengkawan aku la.

Pasangan hidup dorg, dorg tak pilih yg vogedebas pung. Diorg pilih yg biasa2 aja...

Aku je pelik skit. Sbb aku pn tak cun, laki aku pn tak hensem. Tu kesah lain. hahahahah. Eh? Janji anak2 aku comel.. hahaha. Eh? lagi....

Kira aku nk ckp, Adamaya didn't touch my heart as deep as Nora Elena's did.....

Sebab Aaron Aziz takde la hensem boy mana kalu nk compare ngn Sein. Sein tu ngn muka arabic, putih bla bla bla.

Tapi sebab dia biasa-biasa sj.....

And dia kaya - dlm citer Nora Elena la kn.

And dia romatik - dlm citer Nora Elena...

And dia jugak nmpk tough - wpn sbenanye die genduts. Muahahahaa.

And dia kalu kene mrh kene maki ngn bini pn, die masih bleh ckp baik2 ngn bini dia - dlm citer Nora Elena.

And die suke ckp, takpe2 bia abang buat. Hohohoho...

Laki aku? "You la buat, apsal i plak? hohoho"

Kn kn kn ? Get it ? Get it ?

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
Ahahaha...makan dalam weeihh..Perli baik punye :P

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan