Menepati masa

Aku ni mmg mcm ada natural alarm dalam diri aku. Membuatkan aku cepat tensen ngn org sekeliling.

Aku ase hubby aku pun dah jangkit ngn aku. Pasal dlu time bercinta dia slalu lmbt. Aku cpt. Tp skg, kalu kami janji ngn org kami mmg akan slalu cpt dan terawal!

Pg td aku set jam kul 530. Kul 527 aku bgn dgn sendiri nya. Darnnn rugi 3 minit dowh.

Aku ckp ngn anak buah, aku nk smpai kl central kul 720. Kul 720 dia dlm komuter jauh lg dr klcentral. Tertensen aku sekejap. Tepat2 kul 730 aku check in kt klcentral. Punyalah ontime.

Sbb kalu nk check in kt klcentral kene 1 setengah jam lebih awal. So aku mmg awal la kn.

Tak tau la nk ckp best ke tak.

Pstu pg td, masa anta anak2 aku dgr moto hubby ada bunyi pelik. Just like masa die nk anta aku gi klcentral masa aku nk pi kelantan aritu. Masa tu spocket ke apa ntah rosak. Ooo spocket rantai moto.

Bunyi pelik. Pstu smpai kt shell sg besi, detect ada problem. Kalu hubby turunkan aku tgh jln n aku kene naik teksi mmg masak gk sb situ jem.

Tp hubby aku buta kn hati die anta gk ku smpai betul2 departur kl central. Tu aku syg hubby aku nih. Kadang2 keromantikkan dia tu setanding seth tan ok. Hahaha.dan dan.

Sib beik la ada bb ni. Kalu tak kebosanang aku.

pas anta aku br die pi repair. Time tu hati aku risau sgt! Aritu rantai problem die kuat bunyik ketek ketek ketek n tgk rantai tu mcm nk putus. Arini tayar tu flet. Bila jln die bunyi ngengeng makin kuat bila die nk kona. Huwaaa.

Ni ase mcm nk bli motor baru ni.

Tp tadi hubby dh mesej, dia dh slamat smpai opis. Alhamdulillah...

Ada lg skali je mcm ni. Pi sarawak lak, awal bulan depan. Huhuhuhu.

Best tak kengkawan? Byk aku update pg ni. Nnti bosang aku update lg. Babai
[KPWKM]

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan