Tahniah Roshda dan Zulkifly..

Eh lupa lak cmne nk eja nama ko matleh. Hahahahahaha.
 
Kul 920 tadi gurlz dh slamat bersalin anak kembar - ahahhaha.. bila masa lak. Ok tu tipu. Kita mula lg skali...
 
Kul 920 tadi gurlz dh slamat bersalin seorang baby boy.. Alhamdulillah.... Aku nk call ni tanya gurlz ok ke tak. Tp aku kene sabarkan diri aku msti die nk berehat ke apa kn. Cm ngn ida dlu. Sminggu lebih kot aku kene bersabar. Hehehehee. Ok kene rileks jgn terlampau2 eksited ye. Hehehehe.....
 
Dan sbb matleh ckp dia nmpk kepala baby nk kuar, wpn aku tak tau nk kuar tang mana. Slumber je aku ckp gurlz bersalin normal. Ati aku tergerak nk call td last2 btol dia bersalin. Agaknya betullah kata hati aku kot dia bersalin normal. Nnti any update gurlz akan mengupdate di blog nya. Sbb dia pn akan jd online mom jgk nanti. Wakakakaka.
 
Tahniah, terimalah time tak ckp tido selama.................................. Lu pikir la sendirik. Hahahahahaha. Tak tau lagi perangai iman muhaimin cemana ek? Hehehehe...
 
Selamat menjadi ibu n ayah yg baik dan selamat datang ke PARENTING WORLD dan selamat datang ke GENG SUSU IBU WORLD. Ekekekeke. Best best best. Bertambah dh kawan.. Hehehehehehehe......
 
Bila nk dpt cium iman ni? Hubby lak mcm tak ckp apa2. Bile ni bile ni bile ni... Hihihihi....

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009