A Clinger..

Sementara aku tak add lg jiran sbelah aku ni dlm facebook. aku nk tulis la psl dia skit. Kalu die terbaca history blogging world aku nasib la. Ahahahaha.... Kene pstikan lambt2 skit la aku add dia nih. Wakakaka..
 
Mcm ni, aku ni jenis mmg clinger punye org. I mean, aku berat bontot skit nk gi mana2 sorg2. Slalu msti nk berteman. Tp sejak aku pregnant n bersalin n menyusu aku mmg sentiasa lapaaaa je. So aku kalu bli makanan aku tak kesah sgt pegi sorg2.
 
Kira i'm a clinger yg nk mengutuk psl another clinger ni. Hehehe. ;p ;p ;p. Tau pulak aku nk rimas. Padahal aku pn cmtu.
 
So smlm ada budak br masuk. Gred sama ngn aku la kiranya. IT jgk. Lelaki. So mamat ni pn mcm lebih kurang aku la perangai nya. Aku mcm cuba terima la jgk. Mcm tak tau nk add printer cemana. Mcm tak tau peel kt gomen world ni cemana. Kira br2 mana nk tau kn. Aku kene la paham tu dlu aku pn cmtu gk. Tp takleh la still ada mcm sedikit rimas mcm dlm ati. Alahai. Tu pn nk pening ke. Bende tu biasa jela. Hehehehe. Aku tau aku pn cmtu. Msti hazab org pn rimas ngn aku kn. Aku sebenarnya kesian ngn diala. Smlm smpai tak mkn lunch sbb takde kwn. Cm aku nk tunjukkn, cm tak best lak sbb nnti aku nk kene teman dia. Hahaha. Senang cite aku mls nk kuar berdua je ngn die la. Aku tak rasa la hubby aku akan jeles or aku akan tergoda ngn mamat tu ke apa. Nope. Jauh skali la. Just aku ase tak slese je la.
 
Kebetulan memember aku kt opis ni pakat gi kursus la, puasa 6 la. So mmg yg nk gi makan tu agak terhad. 2 3 org je. Nk taknak mmg kene la aku bwk mamat ni gi lunch karang. Hik hik. Wpn pd awal post ni aku tgh lapar sbenanye. So aku mcm plan nk gi bli mkn jap. Tp mcm tak sampai ati plak la bila mamat tu ckp die blom brekpes pn sbb takde member. Aduaiii...Tp nk ajak die aku mcm tak sepenuh ati. Bila tak sepenuh ati tu aku ase mcm sedikit bersalah. Mcm tak ikhlas sgt gitu la...
 
Kalu cm ramai2 gi mkn takpe aku ok skit. Ni mcm aku sorg2 kene bwk die mcm. Nnti nk ckp apa ngn die. Nk react cemana ngn die. Kalu aku salah ckp ke nnti die igt aku ni org mcm mana. Pndek kata susah aku nk act natural la kirenye. Aku ni bkn easy goer sgt. Nnti die ckp aku ni bermuka2 la plak. Cmne aku nk explain. Perlu ke aku explain. Heh pening la bc post aku kali ni. Tu pn nk pening. Hehehe. Kira mcm, kenapa ko tak gi sorg2? Aku bgtau ko nk bli ktne je tak boleh ke ko pegi sendiri. Aku dh bgtau smlm. Tp die mcm tak pegi. So kompem la mamat ni mcm ala2 aku. Slagi tak beteman slagi tu dok sengap je. Cm aku aku bgtau hubby aku. Kompom dia ckp, alah die lelaki bio je tok sah layan sgt tok sah kesian. Betul gk kn? Tp still ase mcm sedikit bersalah la. Tp mcm. Betul gk kn. Dia lelaki bior jela. Hak hak hak. Lgpn no harm pn kalu aku bwk die tunjuk tmpt mkn. Cuma aku risau 1 je. Dh skali aku bwk die nnti die ikottt je aku lepas2 ni, tak reti nk tuka channel ikot lelaki2 lain. Tu yg aku risau tuh.
 
Haa tp kalu die cmtu kiranya die lain lah dr aku. Min kalu ko bc post ni ko sila abaikan sbb aku penah jd clinger ko dlu. Ahahahaha. Sbb aku clinger pada sama jantina jerk. Dia ni lain skit la kalu die nk cling ngn aku lain jantina nih. HAhahahahah. Aku penah jgk cling ngn lelaki sbb masa tu perempuan minority kt opis. Masalahnya sini. Lelaki adalah minority. Contohnya harini. Dia sorg je lelaki yg aku nmpk. Lelaki2 lain ntah pegi mana hala. Muahahahaha
 
Cemana ek. To ajak or not to ajak. Ermmmmmmmm............
 

 

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Akub's said…
tayah ajak. Lelaki mesti bleh setel sendiri nyer. Lapa nnt pandai la dier carik cafe.

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan