Rasa Terharu...

Syahdu, Hiba, Begenang air mata. Huhuhuhuhu.
 
Tatkala aku tau, ibu dan ayah ku akan tak lama lagi berangkat ke Tanah Suci Allah untuk mengerjakan HAJI. Akhirnya ALLAH makbulkan doaku dan doa mereka. Alhamdulillah.......
 
Bila umi ku beritahu mengenai persiapan, dan ayah pun dapat cuti sebab nk pergi kursus perdana sabtu ini. Aku jadi sebak. Ya Allah, macam tak percaya. Despite who my father is, seriously i can't believe it. Walaupun jauh disudut hati aku mendoakan kepergian mereka...
 
Satu hari aku jugak nk berkunjung ke sana. Gud Luck umi ayah. Moga dipermudahkan jalan ke sana, selamat sampai, selamat pulang dan mendapat haji mabrur. Amin...
 
Nampak gaya raya haji ni aku lah ketua keluarga. Yeh yehhhh. Hahaahahhaaha

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
kak siti ape kabar...whuaa..i dh xleh bukak blog langsung..huhuhu ni baru dpt bukak laptop time luqman tdo......byk cite dh ketinggalan...
Siti Fatimah said…
u rindu kt i ke?ekekeke

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan