Misi Mencari Baby Wipe

Dah lama kan aku tak share gmbar mamat ni. Time abang die dlu hari2 asenye aku update tak fotopages, update blog. Wakaka. Time tu zaman camera aku sihat lg. Ni camera aku pn cm aku gk. Kdg2 die MC, takpun die EL. Arini die ok lak. So panas ni. Br kuar dr bluetooth exchange folder.

Mamat ni br blaja2 nk merangkak. Br 2 3 hari lepas die pndai mengesot... Mengesot ek...Kalu org muor pggl menyelor. Cenggitu le bunyik tak tau plak cemana eja. Tapi arini dh angkat2 bontot. Muahaha..

Td aku check kad medical Firdaus ngn Hafiy. Ku pikirkan Hafiy ni besar, tembam. Upenye abg die dlu lg tembam. Masa Firdaus 3 bulan berat die 6kilo sumthing. Tapi hafiy br 5.35. Muahahaha. Mama je perasan lebih hafiy oii. Apaapa pn mama bangga ngn pencapaian hafiy arini. wpn ada org lain lg cepat lg. Muahaha. Caiyok2. Hehehe (percayalah mama ni jeles kan org pstu paksa anak sendiri cpt2 pandai. Wakakaka)....

P/s : Kalu kamera sihat lagi nnti mama upload video abgfirdaus recite ABC 123. Tu pn kalu mama rajin la. Wakakakak

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan