Jaga Jaga Saya Mau Merepek.

Hehehe. Apa yang nk dimerepek. Erm. Takde apa2 sgt. Sekadar ptg2 ase pening kepala. And senak perut. Demam dh kebah. Lama dh alhamdulillah. Cuma, masih ada lg batuk2 dan selsema yang tidak bole baik dgn sekelip mata. Waduh waduh. Sungguh seksa.
 
Menyampah kan. Aku pn menyampah tulis mcm tuh. Wakakaka...
 
Mlm ni nk mkn apa ek. Hari2 tiap2 petang itulah yang aku piki. Ada je lauk dlm peti sejuk. Masak lemak sayur pakai susu ibu pn boleh kalu nk sbb santan takde. Aku bkn takleh singgah kodai boli sendiri. Tapi tu lah. Kalu aku singgah kodai kang. 2 ekor jebon tu nk kene hangkut. Tu yg tak tahan tuh. Semenjak 2 menjak nih, aku sajalah manjakan Firdaus sikit. Sbb aku tgk dia mcm menjauhkan diri dari aku jek. Yelah bila adik nangis aku tatang adik susu adik nenen adik. Pstu tgk Firdaus yg buat hal sendiri KOSIAN la pulak. Pstu aku pn akan pegi kt Firdaus peluk die cium die. Layan die nk apa. Wpn kdang2 tersentap la jugek macam die nk. Hua hua hua......
 
Pstu start smlm, melobih plak jebon sorg tu ha. Die takmau jalan. Manjaaa ke tulang. Abih nk patah tulang ese ni asonyo. Tetibo cakap nogori. Padahal takdo setitikk pn darah nogori. Eh apa lak takdo. Adoo. Atok se, bapak ayah se, org nogori. Tolong skit yo. Tapi se tak ponah la pulek dibesarkan kek sano. kekekekeke. Bayangkan, sobolah se angkat Hafiy. Sobolah lg se angkat Firdaus. Aduhaii.... Apo nak buek..... Nasib badan. Tapi lepas smpai se dpt ciuman kasih sayang dr Firdaus. Seronok2.
 
Tapi lopaih2 tu mmg die takdo do nk jln. Adohaii. Naik domam se smpai la ke arini. Huhuhuhuhuhu.....
 
Pening se sopanjang arini. Harap2. Mlm ni normal balik ek. Ehem2. Pepaham jelah. Haa den tak sobuit. Sesapo yang baco yg sobuit... Sapo yg baco blog sey? Lu piki la sendirik. Assalamualaikum. Tak jwb dosa.
 
Kan aku dh ckp. Mmg ni intend nk merepek je. Tak paham tak kisah. Hehehehehee......

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
tak bapa sedap dgr ko pgl anak ku jebon....sori
Siti Fatimah said…
jebon singkatan kepada james bond....

best apa...eehehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan