Update Blog

Huwaa takleh nk update blog lg rinih. Gmbar lupa bwk. Bkn gmbar je aku lupa bwk arini. Mmg bewong bengong keapabendentah !@#!@$%#$%#$^$%^$%.

Aku lupa susu anak, tak masuk dlm beg. Lupa beg ais aku. Lupa sidai kain (eh!) whtthe? ehehehe.

Sib baik hubby tgk keputusan bola, so dia pn ada lg kt rumah. Kalu tak kene patah balik. Oh i dun like.

Smlm aku dh sound hubby, soh dia transfer gmbau, pstu up kt fesbuk, nnti aku curik je.

Aku nk update psl aku pegi Teluk Batik last wiken. Mmg best gile la konon nk cite. Tp takde gmbar pendam dlu. Bila dh ada gmbar br besh kn.

Nnti ramai la tu komplen ckp takde gmbau. Manja ni korg ni. Ahahahaha...

Asenye by today la kot aku update psl teluk batik dgn harapan hubby dh transfer gmbar kt laptop dia, amin. Nnti kene buat gesaan NATO soh die up kt fesbuk ye.

Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... :')

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan