2nd Day Bandung..

Still takde picas. Sorry kengkawan. Gua demam 2 3 hari ni. Tggu kesihatan btol2 pulih, dpt la gua mengonlinekan diri dr umah. Kt opis sukar skit. Nk harapkan suami uploadkn picas, buat dek je..... Tensen gue...

Okeh. Kita tros lompat masuk citer hari ke dua la ek....

Kire pi bandung ni, ala2 honermoon la bersama anak2 kn. Kire mlm2 balik tdo, menunggu anak2 tdo, lepas tu, lepas tu. ehem2. Tp tak dpt kengkawan. Sbb sebaik anak2 tdo. Mak bapak pn pengsan. Ahahahahahahaha. Pg2 kompem subuh gajah. Sbb kn awal sejam dr KL. pstu subuh pn awal. So bgn2 mmg dh terang. Yg lg syaiton nirojim tuh. Dgr bell church br bgn. Astarghfirullahalazim............

Masa ni aku mmg blur blur la. Jet lag la katekan. Hahaha. Mimam u sadap. Hahahaha... Pstu aku mandikan firdaus ngn hapiy. Pstu aku blur ape ntah. Firdaus mmg aku tak pakaikan pampers. Pstu siap2 kan hapiy aku pi mandi. Skali aku dgr jeritan manja dr hubby... Skali tidakkkk Selambak hapiy berak kt lantai. Abis sluar bj dia. Ntah ape ntah aku piki. Boleh aku tak pakaikan pampers kn budak kecik tu? Hahahahha. Igt2 balik mmg klaka. Tp lg klaka bile tgk muka hubby aku. Ase nk nyorok bwh kusi. Hahahahahah. Sori bang. I tak sngaje. Huhu

So hari kedua, plan nya nk pi amik member kt airport. Kira mmg tggu member ni la utk sopping2an....

Sblm amik member ni kitrog pi kt 1 kedai, nama die kedai tas = henbeg.

Wooot wooot. Bak kata mimah. Ada henbeg tuh, Guess ke Gucci ntah, 1.4 juta rupiah wa ckp lu!! Dlm rm500 la. Aku mmg bekenan giler. Huhuhu.... Kira die besar. Nipis, dlm 3 ke 4 inci je cmtu. eh lebih kurangla. Kire mcm yg sape tu pompuan rambut cm hantu tu yg blakon citer Shah Jihan tv3 kul 630 ptgtu pakai. Kire mmg aku nk cr beg ala2 minah tu la konon. Tp 500 tuh over bajet. Blom bli bj anak2 lg. So gua crk2. Jumpa murah skit. Henbeg stended bese, Guess. kaler merah. Kira ala2 yg bese2 tu la. Tp kaler merah. Kecik skit. Really out of date dh. Huhu. Murah dlm 300ribu rupiah je. Dlm RM100 jek... Kire kalu kt KL mau 2 3 ratus jgk la. Tp ckp ngn hubby. Nnti die msti singgah lg kn. So tak bli dlu. Dgn harapan dia akan singgah lg. Dlm ati kalu dpt jimat. Ada lg 1.4juta. Aku mmg nk tangkap beg yg aku mula2 bekenan tuh. Pstu hubby nk bli apa pn kita jgn bg. WAKAKAKAKAKAKAKAK. Skali, jgn harap nk singgah balik. Hu hu hu. Mmg smpai sudah akhirnya aku tak bli henbeg. Sbb tmpt lain suma low class skit. Pstu cm rege lebih kurang yg out of date kaler merah tuh. Kire tak terbaik. cm kalu bli kompom tekilan.. Hu hu hu hu....... Tepaksala nnti i bli kt mesia gk nih... ;p

Lepas tu pi airport amik kwn hubby tu pstu pi mkn.

Time mkn ni mkn gurame sup. Masa ni aku dh start sakit2 tekak dh. Tp best mkn besila. Masa ni la hapiy tunjuk skil poco poco dia tuh. Dekat 2 jam lepak kedai mkn ni jek. Ekekeke..

Pstu pi factory outlet. Smpai mlm. Giler kau melepak je. Bli la skit bj2 hapiy ngn firdaus. Tp giler tak puas ati. Bli pn sbb stok bj dh kehabisan.

Kuar masuk kuar masuk. Kt sana byk factory outlet. Sahara la Heritage la. Ape ntah lg aku tak igt. Bj budak2 mmg tak kenan sgt. Bj aku n hubby laaaaagi tak kenan. Huhuhu. Kitrog tak pi Rumah Mode ngn Chihampelas. Sbb konon nk pi last last tak pi. Huhuhu.

Masa ni la kitrgo try naik beca. 5ribu rupiah kene. Tp sbb aku kesian kt pakcik yg kayu basikal tu. Aku bg 6ribu rupiah. Hahaha. Lebih 1ribu rupiah je. 1 ribu rupiah tu lebih kurang dlm 30sen atau 40sen je. Pstu naik Angkutan Kota. Pusing 1 bandar. Ampeh tul. Sbb kitrog tak tau jln kn. Nama jln tu tak silap aku. Jalan Dago kot. Ntah. Mmg blur trus la nama jln sbb ada supir kan.

Tau2 dh malam. Kami pn pulang. Dan tidur.

Okeh tuje. Hasil tangkapan cuma 1 seluar 2 tshirt utk firdaus n hapiy. semua skali ada 6 unit baju n seluar la. Ckp la utk smpai balik. Sluar tu pakai hari ketiga, and recycle balik hari keempat which is hari utk pulang. :D... Sikit kan kitrog sopping. Serius penat kt jln je. Jln jem. Pstu kene jln kaki jawooh. Mmg kaki aku dh lenguh2. Siap gaduh2 manje ngn hubby i. Eekekekee..

Tp hikmahnya Firdaus demam, Hubby aku sgt sabar, die tak cubit pn Firdaus. Wpn tau dia sgt penat. Apatah lg marah2 aku yg ntah hape2 siap lupe pakaikan pampers kt Hapiy sblm kuar bilik pg td. Bagus kn? Allah tu mmg maha besar. Dia bg kite 1 penyeksaan. Walhal die bg kita 1 kebahagiaan yg kita sukar nk lupakan.... Alhamdulillah... Igt2 balik ase nk kiss hubby i tau. Ekekeke. ok aku tau aku poyo... Sekian dlu utk hari kedua... :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
cepat la upload gamba..hehehehe...
Ida Chan said…
xbesh..xde gmba :(

xmo komen

mogok2.. :P
gambarr oi gambar.. aku punye imajinasi mati oi takde gambar.. aku terpaksa bayangkan singapore je,al maklumla tak penah gi bandung..ahaksss..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan