Aku Cuma Manusia Biasa..

Aku ada perasaan. Aku butuh penjelasan. Aku mahukan keadilan.

Tapi aku cuma manusia, kudratku cuma dua. Dan aku tak bisa dapatkan semuanya.

Menitis air mataku, tak siapa yang endah. Aku perlu terima. Dgn redha.

Terima kasih suami, kerana memahami.

Terima kasih kerana sudi tenangkan hati ini. Dan ubati luka yg lara ini.

Terima kasih ibu kerana walaupun engkau tidak tahu, tapi tiba2 engkau jenguk anakmu ini.

Terima kasih anak2. Kerana tindak tanduk kalian yg sgt comel dan menghiburkan hati.

Terima kasih semua, yang sudi membaca coretan hati ini.....

Aku mungkin kalah zahir, tp aku percaya aku punya jiwa yg mahal. Aku tetap menang. Sbb batinku tak pernah goyah.

InsyaAllah!

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan