Rumah Adalah Tongkang Pecah...

Sori guys, aku update tak bergambar skg nih.

This week penuh ngn cobaan dan dugaan - siyes alasan semata2.

But today full with bright color - because today is pay day!

Alhamdulillah and cheers.

Dunno wht it is gonna be on wiken. But sabtu en. hubby adalah keje. Lets hope aku tak down n bole kemas2 rumah n buat apa2 yg ptt. Then Ahad kite boleh kerah dia utk pi berjimba jimba.

And this wiken, i'm not period dh. So planning nk mandi swimming pool ngn anak2. Mmg best, sbb hafiy dh pandai berenang! He can manage to do it with out using any pelampung. Sukeeeee sgt.. :D..

Nnti aku try amik gmbar. Aku sgt jaki ngn Firdaus, sbb die still nk pakai pelampung. Sapa yg 4 tahun sapa yg 2 tahun skg? Hohoho....

Aritu aku try campak die dlm swimming pool semata2 nk die mandi tanpa pelampung. Die nangis bagai nk rak ok. Malu mak. Hahahaha...Sume org tgk.

Si adik, beriya2 nk kuar dr pelampung. Aku bkn apa, takot aku lalai, tak pasan die tgh lemas ke apa, lg slamat die dok dlm pelampung. Tp nmpk gaya lebih tak slamat, sbb cubaan die nk kuar dr pelampung tu lg ngeri ok. So aku bia die tanpa pelampung. And he manage to swim... Mula2 die jengket kaki sbb die pendek. Then die pelan2 lompat2 terapung2. Not really swimming, but it does amazed me a lot. Agaknya kalu dr baby aku campak die, dh bleh berenang dh. The thing is, he taknak dgr my order. I asked him to flip his legs he dont want. Die nk gk swim his stail. Aduhhh.

Aku of cos takleh swim, sbb main kt tmpt cetek. Tu tak sabar nk hafiy pandai swim, nk bawak die tmpt dlm. Ok dgr mcm merepek. Mmg aku sedang merepek pn. Kui kui kui....

Tp enjoying the moment. Cant wait.

Tp slagi tak kemas umah lipat baju terutamanya - toksah dok mimpi la kn. MUahahahaha...

Sabtu is the day to kemas rumah.

Ahad it is to pergi berjimba. Gaji ku dh masuk! Yeyyy..

Ok tu je. ;p

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
terer aa hafiy...tahniah...
kami ni jumpa kolam mandi 6bulan skali kot....mmg mimpila nk berenang bagai kan...mak dia pd usia 27thn br retia berenang tpt dalam....hoho...
apapun...selamat melipat kain supaya dpt berjimba sakan....dann....jgn nangis2 dah yerr...

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan