Aku Jeles

Aku jeles. aku sgt jeles.

Uwaaaaaaaaaaa

Siap buat blog entry tuuuu.. Punya la suka kan... Hahahahahah....Sungguh tak boleh belah OK.

Ok aku dh tau dr part Puan Hannan, mcm mana boleh terserempak. Skang aku nk tau dr point of view Puan Ida plak. Hahahah. Cheh tetibe timing lak.

Tuh la.

Nan kalu ko ade idea kite nk reU kt memana, ko bgla, pstu kita Up la kt Bebudak ni sapa yg nk follow. Kann? Suppose after 5 years dh jmpe balik kn? Hik hik hik

Tapi kami memang kwn baik sejak 1st time jejak kaki kt U. Eceh poyo sejak 1st time tuh. hahahah...

Tp bilik kami memang dekat. Dekat sgt...

Rindu la time2 mcm tu.

Skg kami pun dh ada rumet masing2. Dan rumet kami masing2 adalah membiak dan beranak pinak.

Ish, tetibe perasaan jeles bertuka menjadi perasaan sedih bercampur baur plak...

Aku rindu kt korg....

Rindu lepak2 minum air nescape 3 IN 1 kt tepi tingkap. Smbil lepak2 ngn Ida, hannan pn dtg join.

Rindu pi mkn kt Kafe, N28 sama2.

Rindu pulun assignment sama2.

Uwaaa. aku dah nangis. Rindu kt korg.... Uwaaaaaaaaa
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
rindu kt ko gak ..lupa nk bgtau.pd hari kejadian kami adalah minum nescafe jugak

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan