Emosi Kah Aku?

Pembangkang kah aku?

This is just too much ok. Sudah2 lah tuh.

Why everyone is so fucking panicking when the randomization thingy came out? Rasa nk muntah bila statement mcm SAYA NAK SELAMATKAN RAKYAT MALAYSIA bila saya buat apa yang saya buat.

In the first place- bukti pn ntah merapu meraban.

1998 bwk tilam pi mahkamah? Oh please.

2011 bwk toto plak pi mahkamah? Come on la!

Punca DNA boleh didouble double kn. Dicalit2kan sesuka hati. Tiada bukti kukuh ianya berada di situ kerana sesiapa atau dia did intercourse there at any particular moment.

Aku sendiri tak percaya bila polis nk amik DNA anwar n compare kan dengan LELAKI Y. Aku tak percaya sebab, jgn kata polis. Penjawat awam sendiri dh ramai yg berat sebelah.

Instead of discussing what shud we do to promote better productiveness amongs penjawat awam?

We are discussing about how to overcome distastefull rakyat to BN on the next PRU?

Nampak tak? Itu agenda utama yg aku rasa berat sebelah.

Yes, itu la punca, aku pembangkang. Sebab kalu aku tgk bola pn, kalau Arsenal is winning, aku akan sokong MU. Just because aku rasa pengadil tu berat sebelah.

Tak logik kn. Tp mcm, lg org paksa2 aku skong sesuatu, aku akan sokong the other way around.

Tp dgn kes mcm ni. Lg bertambah2, i kenot accept lg lor.

Sodomy? No prostitute?

Oh tolong lah....

Kalau pun dia mmg rakus dan gatal nk mampus. Wajarkah, dia dimalukan sebegini? kenapa org takot sgt die jd PM? Takot kene rogol ke?

Die belum lg jd PM pn. Die belum pn menang PRU lg. Kenapa menggelabah sgt?

Settle kes 1-1 boleh dak.

Aku pening.... nge nge nge ngeeee.....

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan