Share Ngn Kwn2...

This is a tough week for me. Really!

Tau la apa jd kt rumah. Anak sakit la apa la. Bdn tak sihat tp takde sape amik port. :(.....

Aku byk baring je. Sape la yg tau kn?

Pstu dh buat keje mcm nk mati, kene mrh gk ngn bos.

Arini ada meeting ict peringkat kem. So ada la bende tak betul. Yela, buat keje syok sendiri. Bos polow aku. Aku polo apa ntah.

Tp setitik air mata pn tak jatuh. Aku tabah je hadapi sume. Ecewah.

<Cm korg slalu bc. Yg aku slalu komplen2. Takde duit takde duit>

Mmg dh lama dh. And semakin sesak sbenanye. Tp aku ok je. Tabah hadapi segalanya. Ecewah.

<Tp aku tabah, kalau masing2 tau tanggujawab masing2. >

<Tak pentingkan diri sendiri.>

Sama2 la hadapi kan. Sure lg kuat. Semangat.

Bukan takde masa2 hepi. Malah masa2 hepi tu lah yg buat kita lupa masalah2 yg dihadapi.

Tp adakala kita manusia biasa ni, tak lari dr merasa kecewa n sedih.

<So air mata pn mengalirlah.>

Nk buat cmne, takleh control woo. It's too much oledi!

Org lain buat aku bengkek takpe, aku ilek je.

Tp yg 1 tu la, ckp skit je, cuit skit je.

Mulalah tak benti2 lak ni. Aduuh.....


--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

life kan Siti.. ada ups and downs.. kalau takde downs, rasa tak mencabar la pulak hidup ini, ecewahhh, heheheh

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan