Ruang dan Waktu..

Aku perlukan ruang.
Untuk berfikir.
Mana yang baik.
Mana yang tidak.
Mana yang perlu.
Mana yang tidak.
 
Waktu semakin hampir
Tapi aku buntu
Apa yang aku mahu
Apa yang aku paling gembira untuk lakukan
 
Mungkin ini sebuah ruang
Untuk sedikit waktu
Untuk aku dan diriku
 
Tapi hati kecilku tak mahu
 
Aku masih perlu lagi waktu
Dan ruang
Untuk aku berfikir
Perlu atau tidak
Baik ataupun tidak
 
Ya tuhan berikanlah aku petunjuk dan kekuatan
Menghadapi sebarang kemungkinan.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
huhuhuu..lame xborak came ko :(

pe sbnrnye dilema ko nie...
cTmaRina said…
setiap kali aku baca entry heart expression by titut nih aku pulak di selubungi curiosity.... citer sket ngan kitorang what's the dilema?

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor