My 3 Most And I...

Hari ini hari Ahad, dan kami baru jmpe tmpt br best utk mkn. Hubby kata tmpt yg kami bese mkn tu lg best. Kt Melawati blakang Caltex. Tp aku ase tmpt yg kitrog mkn ni kuah dia best. Roti dia tak muak mkn. Dan tmpt mkn kt tepi Giant permata ni mmg Ramai gilos org. Smpai nk duduk pn kene brator. Dh dpt duduk kene share plak ngn ntah sapa ntah.

Siap borak2. Auntie tu tanya aku. 2-2 Lelaki ke. Aku ckp ha ah. Pstu Auntie tu ckp sama la ngn dia. Tp die smpai 5 lelaki. Last 2 br pompuan. Ishhh dlm ati aku takkan nk beranak smpai 7 kali. Wa wa wa wa.

Lepas tu kami pn mkn. Sogan lak makan dpn org nih. Lg sogan Auntie tu dok la taksub tgk anak2 aku. Agaknya Auntie tu mmg jenis suka budak2 kot. Laki dia lg pulak. Firdaus mkn comot siap tolong lap2 kan. Auntie ngn Uncle tu mcm dh besela kt kedai tu mcm suma org kenal kot. Dok tegur2 borak2. Buat2 lawak. Smpai aku pn tergelak skali. Memula cm takdela ramah tamah sgt. Tp lama2 mcm ramah2 jgk skit2. Hi hi hi...

Pstu abis mkn. Siap tetibe nk byr Auntie ngn Uncle tu ckp. Ok korg punya member dh byr skali. Tu la pointnya sbenanye. Kami dpt mkn pree. Warghahaha. Aku dok kagum la. Mana penah wei kt KL mkn ngn org tak kenal patu dia blanje. So aku dok ulang2 ayat yg sama kt Hafiy ngn Firdaus. Abah dorg cm bengang2 je ngn aku. Mcm jakun giler. Ala die takpela dh bese kot cmtu. Aku tak bese ok. So jakun la skit. Tros dan2. Patutla muka Auntie ni mcm kenal je. Tp dlm atijela. Hehehe


Tunggu punya tunggu. Smpai tetido hafiy. Aku suka gila post ni. Nmpk comel. Hehe

Dlm pangkuan abah. Abah hafiy br lepas majuk ngn mama. Ntah hape2. ;p
Firdaus yg dh nmpk mcm big boy. Tp lately dia nk dokong taknak jln. Adoiaii. Nmpk gaya mama kene singgah umah umi mama la tiap2 ptg smpai abah balik. Huhu. Dia nk tumbuh geraham. Punat dh ada tp tak kuar2 lg. Tu yg asek meragam je mcm baby.. HUhuuhu


Sukati dia je kejap nk dok dpn. Kejap nk dok blakang. Huhu

`Hapiy yg nk bgn mcm org tua. Mcm la badan dia dh bole handle sendiri. Ish ish

Cubaan utk amik muka hapiy dr dpn tp tak brjaya

Berjaya tp muka mama lak tak comel. Huhu

Dlm tiga tu sorg je dh mandi. 2 org tu blom gosok gigi dan blom mandi. Sapa pandai cuba teka? Hahahaha
Tadi aku takleh nk smbung sbb firdaus tgh ngamuk lak. Ishhhh. Skg takleh gk sbb Hapiy lak. So ini jela nk cite ko. Daaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor