Dilated 2cm

Over 2 u fr hubby's mobile.
Aku kt hukm.ptg td tetibe ase mcm xde contraction dh.dh tebyg nk blk
jaga firdaus.dia kn dmm.tp tgk hubby cm isau takot bil hosp tggi tros
ase besalah.yela kalu blk knpem2 kne charge wad utk
sehari.consultation lg,tp bb xkua.patu dhla xtau sbenanye bole claim
ke tdk kalu msk wad tanpa kua bb.so aku pn g la ajak hubby jln2 dr
duduk je dlm bilik.aku ase keturunan aku mmg gtu kot.msa firdaus dlu
pn aku jalan2 gk.dlu open ward jauh sket pjlnan.ni dlm bilik,xjln
kemana pn.mak aku cite dlu arwah nenek aku,masa nk brsalin jln
keliling umah smpai air ketuban pecah,tros baring,tros kua bb.tp aku
jln2 dlm sejam,tros ada blk contraction smpai kebontot2 sakit.patu
doktor check,igtkn kalu xdilate gak nk blk.skali dilated dh 2cm.patu
lps kne selok tros lg menjadi2 contraction.doktor ckp dhla dh
dilate,dia siap bole ase kepala bb.ish,kalu aku sambung jln ni sure
xlama ni.sape yg smpat bc entry ni b4 aku brsalin doakn aku
ye.masey.hehe
Kesian hubby.dia blk umah nk amek firdaus,nk mandi,skali knci umah kt
aku.sori syg,i telupa nk pass keys kt u.huhu.
Okla aku nk mkn patu kalu larat nk smbg pejalanan.xsaba nk jmpa
hafiy.nti hafiy tlg mama jaga abg firdaus ek.cian dia dmm.huhu

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

iu rf said…
ct.. semoga selamat2.. semuanya.... insya allah!!..

bykkan berdoa yer..
RieNa said…
tahniah atas kelahiran baru!! moga jd anak2 yg soleh..saya pun tgh berdebar2 menanti kelahiran baby sulong..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009