Apa Nak Jadi..

Mcm best plak. Tulis blog dr email. Takyah susah2 nk gi click kt newpost blablabla. Kalu nk letak gmbar pn senang. Takyah nk tggu die browse select. Attach je. Tp tu la. Kene jgk bukak blogger utk susun balik gmbar. Tp muka aku nk susun? Susun letak celah2 ayat jela. Sequence gmbar aku bia je. Hik hik....
 
Aku klaka la tgk apa jd kt Perak. BN kata Raja Nazrin sokong dorg. Sekonyong2 PKR kata Raja Nazrin sokong dorg gk. Sbenanye Raja Nazrin nk menenangkan keadaan je. Bia jela Zambry tu jd Menteri Besar. Pstu kalu la kate Zambry tu jahat (muka die mmg nmpk jahat), kumpul la bukti. Bg la die buat apa die nk buat. Ke apa sbenanye yg PKR takot sgt smpai kene lawan smpai cmtu skali? BN pn apa agenda dia. Tu yg aku tak paham. Smpai bole dorg block Raja Nazrin nk masuk dewan smpai 5 jam. Ptt kul 1030 masuk, kul 3lebihptg br dpt masuk. Slumber ko je. Konon Daulat Tuanku. Kesian plak kt Raja Nazrin...
 
Dh la aku terkejut. Upenye Raja Nazrin tu sebaya ngn bapak aku. Muahahahahah. Anak die pn muda lg dr Firdaus. Lepas tu plak die mmg ensem. Nyeh nyeh nyeh. Aku tgk die mmg mcm takde kuasa. Yela, senang2 org bole lawan kehendak die. Buat die tunggu.
 
Ntah. Aku mcm tak nmpk penyelesaian klau perebutan kuasa tros berlaku. Mcm tak berkesudahan. Apa yg PKR takot sgt. Apa yg BN nk pertahan sgt. I dont know. They should know better la kot..
 
Wallahualam.

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan