Baby... Duduk Diam2 Yee...

Sian abg Firdaus. Skg dh tak bole pggl die baby lg. Hihihihii.... Tapi die mmg suka kalu time dia ngade2, aku pggl die baby. Besela budak. Budak mana yg taknak bermanjakn? Hehehehehe....
 
Pg ni bb tendang2 mcm nk mrh mama je. Takdela tendangan die tu mcm sgt kuat. Aku takdela sakit. Tp smpai aku bole nmpk perut aku yg menegang dan membulat ni ternaik terturun. Mcm die nk ckp. Eihhhh knape tak kuar lg saye mama. Relaks la. Due lg 3 mggu. Abah pn mcm dh tak sabar tu. Tak sabar nk cuti. Cit. Hehehehehe.....
 
Tetibe pg ni aku terasa kurus sket. Ahahahaha. Ok ni cm klaka kn. Bkn la kurus apa, slalu jln langgar peha. Pg ni tak langgar lak. Patu smlm tak masak, tak mop, tak vaccum, tak sidai kain, tak kutip2 kain, tak tuka cadar, tak dukung firdaus sgt, So kaki aku mcm tak bengkak langsung. Siap nmpk seksi mcm before aku pregnant. Muahahahahaa. Perasan!.....
 
Smlm aku terbukak post lama aku. Masa bulan march 2005 ke 2006 ntah. Ada 1 cerpen pendek ntah hape2 aku buat. Psl diri aku sendiri. Psl ntah la. Malu nk ckp. Masa aku bc pn aku terasa malu. Kenapalah aku mcm tuh. Muahahahahahahaha.. Yg pasti aku jd benci ngn budak gilo tu. Benci smpai tahap aku nk peluk hubby aku kuat2 patu aku nk jerit. Sy sayang awakkkkk... Hahahahahaa. Takdela. knape la buat org mcm tu kn. Means apa yg die buat kt aku tu la. Siko gila babi. Aku pn bodo tersiko ngn die tu. Patu bole plak die tegor aku kt fb. Huh. Mls aku nk layan. Aku ase nk tikam ko smpai mati adela. Siko.
 
Oklah sj je pg2. Bosan la. Takde apa yg menarik. Takde org update blog ke? Hehehehe. Flickr Mdkhai pn takde update nih. Hehehehehe

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan