Yin :: Malang tak berbau.. :(

Allahuakhbar...

Aku beranikan diri jugak baca. Sebelum ni apa saja cite budak2, aku takkan baca.

Sebab aku sgt takut, sgt tak sampai hati.

Tapi ni aku beranikan diri juga baca.

"ALOR SETAR: "Saya ingatkan cucu sudah tidur kerana tak dengar suara dia bermain di ruang tamu, tapi saya sangat terkejut apabila melihat dia dalam keadaan nyawa-nyawa ikan," kata Chia Sew Heng, 71, nenek Tan Yin Sheng, 5, yang mati dipercayai akibat terjerut pada kain penyangkut langsir rumahnya di Taman Timah Mergong, di sini, malam kelmarin."

Ya Allah, kau lindungilah aku dan keluarga ku, anak-anak ku, suami ku dan sahabat handai ku..... amin.....
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009