Hehe..

Lets forget about the previous enty yg lompong itew. Gmbar anak Sultan Sharafuddin, Sultan Selangor sbenanye. Kalau lah, anak aku pompuan, elok gk aku kenenkan. Wawawawa... Berangan jelah. Hehehe

So happy mondays kengkawan sume. Mintak maap bebanyak. Susah plak aku nk mengsearch gmbar yg tak kuar itew..

Aku nk share skit, personal thoughts of the week. Adoi la. Risau gk aku ni, ada ketamakkan yg melampau2. Hihihi...

 - Aku nk pregnant
 - Pstu aku nk amik cuti bersalin 5 tahun - lepas bersalin kn anak
 - Sapa nk bayar kete bulan2?
 - And if, aku terbeli, eceh terbeli rumah baru, sapa nk bayau?
 - Kalaupun aku buat homeschooling kononnya, adakah aku mampu? 2 hari wiken dok umah sorg2 pn aku dh kepanasan. Ho ho ho. Siap2 migrain2... ;p
 - Tak perlukah aku bersopping utk diri sendiri, waima membeli sebotol deodarant sekali pun?
 - Sekali sekala nk mkn McD, KFC, Pizza perlu di jadikan acara tahunan shj - :<

Okeh, skg kite buat pembayangan. Ni kengkonon je ni. Bkn sebenarnya - (Pelamin Angan Tak Sudah. Ho ho)

Contoh gaji En. Shahrun RM5000, lg skali aku igtkan. INI CONTOH JE.. Angan2 aku je nih. ;p... Tp still so far to go aight? Aku ptt angan2 lebih2 lg. ;p

Expenses:
  1. Kete : RM1200
  2. Rumah sedia ada : RM1060
  3. School Fee Firdaus : RM270 (Inclusive smart kid fee yg mmg kene baya skg, tak masuk day care la kengkonon aku cuti tanpa gaji. ;p)
  4. Susu + Pampers : RM500 (let say, Firdaus dh tak pakai, Still kene letak jgk utk baby br lahir, Hafiy still kene pakai, Unless aku pakai CD.. Pakai CD? Emm pk dlu. wakaka)
  5. Mak aku + Mak en. Shahrun : RM200 (stended aku bg mak aku 200, since En. Shahrun bg mak dia 100, aku kene la bg 100 jgk sbb ini kene jasabaik en.Shahrun la kn since aku tak keje. Ekekekekek)
  6. Balik Kg Sg Besar / Keramat Permai : RM200 (yelah sgt 200)
  7. Kredit Card Fee : RM1500 (Ni mmg stended la bulan2 kan, temasuk duit minyak kete skali. )
  8. PTPTPU : 300 (Hubby 250, aku 50 jerk. Ho ho. Bkn sbb utang aku sikit, tp mmg aku bayau sikit. Blom ada keinsapan lg..
Alamak, blom habis list kan espenses dh ada RM5230 dh. Exceed personal target dh ni. Hu hu hu...

So, kesimpulannya. Takleh cuti tanpa gaji. Takleh mengandong dalam masa terdekat.

WSK... Tak sabar nk habis bayarmu.

Sekian...

P/s: Sori, entry adalah merepek. kui kui kui...

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

mahai nye ko bayar keta siti? tak tercapai dek akal aku wess...
Siti Fatimah said…
mmg mahai aku bayau kete mimah. tu aku slalu komplen. kuyu yg punya angkara aku bli kete tuh. huhu.

kete aku b4 this kancil. aku bayau rm400 lebih je bln2. tu pn aku dh bising2. skali amik ko. 3 kali gnda. huhuhu....

(geleng2 jgk.) hihi

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan