Idea Aku

Jemaah Menteri turut memutuskan bahawa sistem ini dinamakan Nur Alert (National Urgent Response Alert)," katanya dalam kenyataan bersama Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein di sini, hari ini.

-----Original Message-----
Sent: Monday, December 06, 2010 4:00 PM
To: Siti Fatimah Khairiah M.Amin
Subject: FW: SENARAI IDEA UNIT PPS for AMBER ALERT


Tuan,

Berikut adalah senarai cadangan bagi menggantikan nama Amber Alert yang dikemukakan oleh Unit PPS kepada saya setakat hari ini (6 Desember 2010) untuk makluman dan semakan tuan.



Walau pun:
  1. Takde sapa kredit aku. Malah siap ckp, ni idea dia mulanya ni dorg taknak. Tp takpa, naturally aku memang perasan. So ada aku kesah org ckp aku perasan?
  2. Aku ada letak child kt tgh2 tuh. Tp Menteri tak letak. Pstu menteri tambah (cheh dia tambah, terang2 perasan tu idea aku. ahaha) National Urgent Response.. ekekekek..
  3. Kiranya aku perasan aku yg memberi ilham lah.
Ok nk layan blues sorg2 kejap.. lalalalala

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

takpe la Siti, sendiri tau sudah..hehehehe.. ko belaja lobi siti.." bukan pegi lobi dan belaja laa.." wakakakakak
Ida Chan said…
btul gk kot cakap mimah tu. kne balaj lobi skit2 kalaupon xbyk. haihh la typical goverment...
misshannan said…
tahniah...

sekarang aku sudah sedar itu adalah idea bernas ko...

lepas ni bleh canang satu klang...

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan