Maksiat...

Aku pn buat dlu... huhuhuhu....

Tapi skg ni. Bila aku bc blog2 diorg cite psl diorg buat. Aku jadik mcm. Eh aku nk betobat kn dr dosa aku dlu. Patu bila bc org buat. Ptt kah aku tegur? Atau aku diam? Ptt kah aku takyah bc blog dia lg sbb kompem maksiat tu akan terus dilakukan smpai la die kawin?

Maksiat yg aku ckp ni bkn maksiat yg jelas. Maksiat yg tak jelas tp jelas kemaksiatannya. Mcm pegang tgn. Mcm renung2. Mcm pakai bj seksi2.

Sumthing like that.

Aku ase aku ptt jgn bc blog dia lg dh kot.

Astarghfirullah......

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

mini_ace said…
ahaha.bukan you sorang je. i pun bila baca satu blog ni rasa macam.hurm...hehhe..ta..rasa tak selesa.

orang lain pegang tgn tak rasa sgt, tapi bila org dlm blog tu mcm bangga buat benda tu, ada la tetibe rasa diri ni nak transform jadi ustazah kejap...
hahahahaha..
tapi i admit i pun tak baik sgt
Siti Fatimah said…
kan?

tu la kita pn bkn baik sgt. tp depa ni kalu kene tegur mulalah nk melenting bagai...

takpelah. tegur dlm ati jela.. eheheh

rasa mcm kita bc blog yg sama je.. ahahahahaha

anyway...best plak ase ada yg memahami...ahahah

ur rite..kita sendiri pn bkn baik sgt.. .huhuhuhu
mini_ace said…
a'a.. kadang2 rasa gak gatal tgn ni nak komen. abis kalau komen guna id mesti kene kutuk, end up kene serang.

abis kalau guna annonymous kompem tak layan ingat pengecut.
da tu??
manjang kalau komen bg nasihat, tak kire betul ke tak di sisi agama mesti di back up punye oleh fan.

kadang2 benda mcm halal haram pun di backup. alasan yang sama bagi, bukan camni cara nak bagi nasihat. kalo nak nasihat ada caranye..

rasa da baik, tatau la camne nak baik lagi..hahaha

ahahahahaa.. i penah je komen, pasai, ye la, cikgu kan, kene la tnjuk cth yg baik.kalau anak murid buka blog tgk camtu, ikut cikgu nye, tak ke naya.. kalau da gatal sgt, kawin je la kan.eheee
Siti Fatimah said…
cikgu? ahahaha..kompem blog yg sama.....nnti kalu i tak tahan.. i akan komen..siap bg ayat al quran lg...ahahaha
hamas said…
selemah2 iman adalah tegur dlm hati jer..tapi teringat plak dlm doa yg slalu baca lepas smayang..

"Jadikan aku hari ini lebih baik dr hari semalam"..kalo duk dlm hati jer, xder peningkatan ler dlm diri...hu3..

tp nk tegur pun kn ada skill..xleh main terjah jer..."drop water face member" plak..hu3..

aku tulis pandai ler..sama gk cam korang..kui3
Unknown said…
eLC UGA Login Help Guide – eLearning Commons (eLC) is the online learning management system for the University of Georgia. It is also sometimes referred to as D2L (the company responsible for eLC) or Brightspace (what D2L calls their product). You may think of eLC as a vast repository where you can store and track information related to coursework. Anyone with a valid UGA myID login and password can access eLC and engage in specific courses using a computer or mobile device.

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009