Die tu pelik lah!

"Die tu pelik lah"

"Cakap dengan perempuan.. he he he... " ( kita mcm lembut semacam, mcm jiwang la konon )

"Tak semayang"

"Asek nk komplen je, tp tak pakai pun brg tu. Memula kata, bilik ni teruk, takde iron and iron board, takde safety box - tapi bukannya dia guna pun."

-Dalam hati aku, tulah diorg ni lelaki, pakai t-shirt je. Nk gosok apa? Lepas tu plak, pergi semalam je, bkn nya brg2 yg die komplen tu penting sgt pun. Lepas tu pulak, iron and iron board tu kn kene call mintak. Mmg asenye bkn tros2 ada je dlm bilik kn? Ish ish ish..

"Pegi swimming pool ckp, tak pernah aku tgk swimming pool kaler keruh cmni - tapi die tak mandi pn"

"Pastu mamat ni baru kahwin, tp bila org tanya dia ckp die dh anak 2. Tak tau kenapa die nk tipu?"

"Pelik lah die tuh, tak saba nk gosip ngn orang2 opis. wakakaka"

Ni komplen2 hubby aku smlm psl org yg tdo sebilik ngn die. Kompem dpn2 mamat tu die sengih2 jerk. Dlm ati, sapa tau. Hahahahah.....

Ntah la, aku rakam komplen dia nih sbb hubby aku ni bkn jenis kaki komplen. Kalu die komplen tu mmg dh teruk sgt lah tu. Hehehe. Tu pun aku tanya lg. Apa yg teruk? Apa lg yg die buat? Die ckp stakat ni tu jela. Kompem byk lg yg mamat tu buat tp tu je yg die igt. Sbb hubby aku bkn jenis merakam sgt apa yg die tak puas ati. Kalu yg die igt tu kompem yg die dh takleh sabar la tu...

Point paling die tak suka tu, yg part tak smyg tu. Sbb dh la sebilik, patu tak semayang. Hubby plak bkn jenis yg suka nk tegur2 org nih - memang tebalik ngn perangai bini dia nih. Wakakaka. Yela, msti share dosa kn. Takpe abg. U tegur dlm ati pn dh ok. Sbb niat u taknak mencetuskan kontrobesi. Mcm bini u suka buat nih. Wakakaka....Yela sbb hubby kata time hari jumaat mamat tu kompem pakai bj melayu. Konon mcm alim la. Tak tau la kalu btol2 die pi smyg jumaat. Tp kalu smyg jumaat pi, tp smyg hari2 tak buat pn takda makna gk kan.. Tu yg mendatangkan kepelikkan tu. Kira belagak mcm bagus tp haram pun tadak. Ho ho ho ho...

Oklah tu je nk share. Hi hi hi ....

p/s : mcm bagus je kami ni kan, berkongsi psl islamic2, kami sendiri pn mengumpat org. Hu hu hu.
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor