Yang Tak Ternilai

Bila kita ada org yg selalu ada dengan kita dalam susah atau senang
Bila ada dia, apa yg susah nampak mudah
Bila ada dia, apa yg seronok nampak lebih menyeronokkan

Dia macam faham apa yg kita rasa
Macam apa dalam hati, minda, dia baca

Semakin lama usia persahabatan itu
Semakin ternilai ianya dalam hati ini

Tak akan sama dengan orang lain

Mungkin dah Allah tentukan

Aku cuma harap
Walau ada duri
Walau ada bisa
Dalam setiap kata-kataku
Atau tingkahku
Aku masih sedar, andai aku menyakitinya
Dan dia akan terima kemaafan ku
Begitu juga sebaliknya

Bila lihat dia gembira, aku gembira
Bila lihat dia sehat, tersenyum
Bagaikan aku pula yang terasa kebahagian itu
Aku tau, dia juga begitu kalau lihat aku :)

Moga persahabatan ini kekal ke anak cucu
Moga ianya berpanjangan membawa ke syugaNya
Moga nanti kita kan berjumpa lagi

Moga dia dalam lindungan Allah S.W.T.

Amin.


--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan