Muka Tak Bersalah..

Entry mls2. Mls nk buat entry. Tapi buat jgk. Baik tak payah kn?

Hehehe. Terpulang anda nk layan ke tak ek... hohoho

Sejak dr awal kuar brite psl benjy tuh, hubby aku ckp ngn aku. Muka tak bersalah gile beb.

Lani bc kenyataan mak dia pn. Ckp anak die tu tak salah. Duit pn takde takkan jual dadah. Tp kan, kalu jual syabu seriously bole kaya ke ek? I dont know, i never sell them.

Pstu tgk polis bg kenyataan smlm, dia ada lab dia sendiri. Tunjuk barang. Tp pelik.

  1. Brg2 tu disorok kt tingkat 10, tp bukan dijmpai dlm rumah dia kt tingkat 6.
  2. Menurut polis, benjy yg mengaku sendiri dan tunjuk sendiri, which is pelik jgk. Kalu takde dlm umah die, dh die penat2 sorok, yg die pi ngaku patu pi tunjuk tu wtpe kn.
  3. Lepas tu brg2 tu BAPAKK byk. Mcm2. Like a pro cmtu. Dia br berkecimpung 6 bulan. Power gk eh benjy ni, bg aku dlm masa 6 bukan, at least ada 1 beg la. Kalu smpai ada 1 Lab yg mcm mcm adaa tuh take a year gk kot? Or more. Sbb aku ase mcm too much la. Tak tau la if aku being berat sebelah ke apa. But still, can be questioned la.
  4. Mak dia mati2 tak percaya tu perkara lain la, mgkin yela, anak sendiri kan.
  5. Polis bg ikat jamin, pstu tangkap balik tanpa sebab, which is very the very the very the weird......
Aku kata, pelik.

Huby aku kata, dia mengaku sbb polis paksa dia tula. Kene soal siasat mmg bole smpai terkencing2 klau polis siasat... Hmm. which is aku tak puas ati. Kalu ko tak buat apsal ko mengaku. Aku tak rasa benjy tu jenis cpt kecut perut. Dia jenis brani jgk la aku ase. Sbb die anak sulung. Dr kecik dh susah. Bkn jenis anak bongsu manja, mak pi bendang pn bawak buai. Opssss.. Hehehe....

Ok, aku ase mcm, ada sumthing ni. Mcm benjy ni ada bukti psl sumthing. Tau psl sumthing. As big as Altantuya case ke. Aku bkn kata ada kaitan ngn Altantuya. But sumthing as big as that. I dont know. Yg membuatkan dia kene pertuduhan pelik2 nih.

And die tak amik drugs. Kira ujian air kencing dia takde kn? Kn kn? Eh lupa plak. Tp kalu die amik drug. Mgkin jgk la kot. Eh lupa plak aku tang tu. 

Ok la, apa org kesah apa aku rasa pn. Yg penting. Aku harap, kalu die tak bersalah. Kalu kene hukum gk. Takpa bro. Allah maha tau. Hang akan diadili di akhirat nnti. Hang smyg jela byk2 eh. Eh bro, lu bkn leh bc aku punya blog pn.

Tapi takpa. Aku doakan kau. Ho ho ho ho

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor