Timing Salah..

Sbg pegawai. Uhuhuhuk *Batuk Batuk* aku kene mengsignature signature kan mcm2. Pengesahan sijil la surat la utk claim. Ya, dgr mcm remeh.
 
Tp setakat ini, dah 2 kali aku reject taknak sign. Aku buat perangai. Setelah selalunya aku. Ok meh sini. Takpe aku sign. Dengan senang hati.
 
Tapi hari ni dengan kwn yg agak baik jgk la gelak2. Aku ckp taknak. Dan aku rasa bersalah. Tapi takkan aku nk pergi kt dia. Aku mintak maap. Meh sini aku sign. Lgpn dia bkn mcm yang lain. Menipu aku dan suruh aku sign. Menipu, kata dtg kerja on merdeka day, tp sebenarnya pergi genting bersuka ria. Eh macam tau siapa kan? Separuh kaki aku dh dlm jail. Huhuhu. *sedih*. Itu periuk nasi dia, (dia yang baru mintak aku sign hari ni. Bkn periok nasi dia yang tipu aku tu. Itu haram.) Dan aku tau dia memang betul2 berkerja. (Lg sekali dia yang br mintak sign itu.)
 
Tak tau aku jd berkira. Kerana aku pegawai. Aku tak boleh itu. Tak boleh ini.
 
Tapi mereka boleh. Jadi aku mcm merajuk tak bertempat pulak.
 
Geram dengan diri sendiri.
 
Aku memang betul2 rasa bersalah. Takpelah. Bulan depan aku sign utk dia (kalau dia sudi lg dtg kat aku).
 
Untuk orang lain, sorry. Akan ada harapan aku taknak sign. Esp punch card. Lepas ni memang taknak sign dh. Sorry lg.
 
*Tapi memang betul2 sedih. Perkara ni remeh. Mgkin sbb aku P, Aku emo. Ntah aku tak tau...*
 
Perasaan iritated tu datang kembali. Aku nk berenti kerja. Uwaaaaaaaa.
 
Memang aku manja spoiled. So what?

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan