Sessi Mengabihkan Boreh.

Hehehe. This year, aku tak 2009, aku memang terlalu pentingkan diri sendiri asenye. Byk barang2 aku beli utk diri aku sendiri. Brg anak2 pn dh kurang. Hubby apatah lg. Hik hik.

Ok post ini hanya utk mengingatkan diri aku supaya. Udah udah la tu. Hehehehe.

I just bought 2 pair of shoes and a handbag. Habis tros Bantuan Kerajaan tuh. Gila betul. Tetibe dpt aura nk beli tu ini. Aku takde ase besalah pn, sbb katelah nk guna duit tu utk nursery/tadika anak aku. Still duit tu dpt oneshot. Bkn bulanan. Aku still perlu sedia duit utk month berikotnya. So yg tu mmg aku tolak dr pendapatan bulanan. No birthday present or anni present for hubby. Mgkin tahun dpn aku ubah sikitla. So there will be something for everyone of my love ones. InsyaAllah....

Sekian, untuk tahun yang memanjakan diri sendiri. Harap2 nextyear pengurusan kewangan aku lebih kemas dan teratur lg. Amin.

<Sessi menyedapkan hati setelah byk berbelanja untuk kepuasan diri. Tak menyesal. Tak menyesal. Huhuhuhu>

This wiken, esok, aku akan bertolak ke Kemamang. Untuk kenduri En. Wang Muhammad Hafiz Bing Wang Kamarudding.. Tak sure lg nk bertolak kul bape. Hubby is busy, aku call byk kali tak nak angkat.. ;p.. Dan sabtu mgkin akan patah balik KL. Ahad is the day to stay home and keep quiet. Ekekeke.

Ish apa lg nk story ek. Mcm takde cerita plak. Ada cerita best psl seseorg mengenai sesuatu. Tapi tunggu dia cerita sendri kt blog dia lah. Eheheh. Cuba teka siapa seseorg tu? Ntahlah. Kalu dgr cerita dia, mcm everyday is a quest. Seronok. Hehehe...

Hope to see those ****s tomorow so i could wear my new shoessssss on the weddinggg... Yezzaaaaaaaaaaaaaaaaa. Oh ya, and i hope bidding dekat eBay on the hangbag i posted earlier tu tak menang. Sbb i rasa mcm too much je. I shud spend the money on sumthing else kn? Hehehehe


--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
huyooo....skali 2 kasut ko hangkut. ish3...betul punye manje nih :P

xpe la ct. ko deserve utk dimanja oleh diri sndri lps berhempas pulas wit everything. tp dh manje xle nyesal tau. hihihiii :D
misshannan said…
sekali sekala memanjer okla tu...bukan selalu...mak2 kalau beblanjer...mana ingat anak...
cTmaRina said…
ala titut baru 2 shoes 1 handbag... kalo ko banjer untuk whole year punye manja kena serba satu tau hehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor