Menu Ramadhan 12

Ini semua salah makcik ni -> Hannan. Salahkan dia ok. Muahahaha

Die start masak kul 330pm. Aku start masak kul 630pm. So kalu die menang dr segi menu, itu tak adil. Dan ini bukan pertandingan. Kalu die insyaAllah siap, aku insyaAllah kalu tak smpt siap kita smyg dlu. Hohohohohoho.....

  1. Kari ayam
  2. Ikan goreng - ntah ada lg ke tak ntah ikan dlm peti ais. tp tekak ase mcm nk mkn ikan
  3. Sayur cmpor tumis
  4. Sambal belacan - in ur dream en. kuyu, ase nye 1 taksempat 2 takde daya.
  5. Mungkin sambal kicap boleh. hohoho
Sila ambil maklum, masak nasi, defrost ikan, ayam & santan, kopek2 bwg, layan karenah Hafiy n Firdaus. Semua akan berjalan serentak pada pukul 630ptg ini di Villa Park, Taman Bukit Serdang.

Sekian, terima kasih.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

apsal ko tak kopek bwg2 semua letak dalam peti ais terus? mak aku buat mcm gitu, every sunday nite dia buat... so balik senang, debish debush aje..
misshannan said…
ya aku la yg salah kan ketuk2 ramadan.cara mak mimah aku berjaya wt sminggu.ja.lepas tu dh termalas kejap.aku pun msk kol 6:30 dik non oi.sb sebelum tu byk berdakapan dgn rayyan.
Siti Fatimah said…
Sori kengkwn... Aku sengal.... Hehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan