List of things to do

Adoi kalu ada blogpress kn best. Huhuhu.

Arini ada byk keje pilling up. Lg aku korek lg byk lak. Hohihi.

Vakum
Mop
Lipat kain
Sidai kain
Cuci cadar yg dikencing hafiy - dia kebocoran mlm td
Cuci slimut yg kene gk
Cuci toto alas katil dia
Kemas menan
Kemas bilik baju2 yg penuh dgn hanger
Kemas bilik menan aus
Tdo siang
Masak utk buke pose

Brekpes n lunch anak2 dh ready! Bubur ayam cmpo bayam jerk. Mcm baby2 lak mkn bubur. Yg pnting dorg mkn n suke. Ko mampu? Eh tetibe emo lak. Harharhar

Lauk berbuke ptg ni sempoi jerk. Lauk yg aku dh fikir smlm, tp bos x approve. Boring mkn masak kt rumah katenye. Eleh dia ade gk mkn kt otel. Aku? Yelahkan org kt opis xsuka aku. So taknak ajak aku. Sapelah aku? Sob sob sob. Tapi.... Being me, ade aku kesah? I hv lots of other people and love them so much. Aku mmg tgh karang org2 yg rapat ngn aku. Tp xsmpt nk abiskan lg karangan aku. Sebab aku perlukan emosi skit n masa yg pnjang sbb nk memorize apa yg aku buat ngn org tu. Alamak anak2 main air lak. Nnti aku sambung. Huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor