Lagi Gmbar Bebuka Geng SR

This time around credit's to Piown

Muahaha..nnti aku buat post baby2 pompuan yg aku bekenan..nnti Firdaus besar pilih sendiri....ahahahah..takdelah Firdaus bebas utk pilih sapa yg die suke berdasarkan 4 kriteria yg disuruh agama, keturunan, rupa dan harta.....insya Allah..tp firdaus baby auntie ida nnti kite tgk girl ke boy ek...ekekeke.....


Ni la muke sengal anak mama..tang muka dh comel dh..tp tang rambut tu....kakakaka..takpe nak...ko tetap comel dihatiku...ehehehehe..cayang die...nnti lepas Meeting Kene Marah.....aku nk up gmbar firdaus pakai baju melayu as bj tdo...tak tepiki lak aku..kak oja la ni...ehehehee..tp mmg selesa...cotton...lepas tu tak panas...tak dela nmpk selekeh sgt......best2..ase mcm nk bli lg spasang......patu siap nk gi bli arini.....tp arini tak dpt gj lg...so pendam dlu la perasaan nk bli tu kn...ekekekekekekekekekekek

Comments

Ida Chan said…
ahahaha....ct, firdaus mmg dpt muke ko. cumenye, bile time die buat muke tu mmg jadik cam muke kuyu lak. ish3....magic ek bole tuka2
Siti Fatimah said…
ahahaha..aku dh lama analisis muka firdaus ni...hidung ngn bibir mmg ikot kuyu 100%....yg lain mmg feature aku..dahi,mata kening, raut muke, rambut....ehehehehehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan