Hari Yang Tidak Bermaya..

Aku demam...huhuhuhuhuuhu......payah nk dpt sehari dalam setahun yang aku demam...hari ni la die nye...ehehehe..

Tak larat je... pg td hubby bgn subuh biasanya gagah je aku bgn jgk mandi2 siap2 gi keje...tp pg td tak larat sgt...aku ase melayang2 wpn aku tgh baring...aku pn sms pn-bos-kecik aku ckp aku dtg lmbt sikit......pstu aku sms kak oja mintak die tolong punch kn..sbb aku mls nk tulis - tak sihat- kt punch card aku......

Pstu hubby bgn tgk aku cm tak larat..die pn offer nk anta aku gi keje..pucat sket muke aku pg td...tp takpe..aku tak pose..so jap lg bole minum bergelen2 air...:p..........

atas moto aku tepiki...wah aku dh 2 kali buat perangai dtg lmbt dlm minggu ni..melampau2 ni..msti org kt opis aku jaki je tgk perangai aku ni kn...huhuhu..sori la kengkawan..betul2 tak larat.......aku mmg nk el je arini td..tp ptg ni ade meeting la plak...kalu tak dtg meeting tu lg haru....so nk taknak aku dtg la jgk.....igt nk gi klinik dlu td...tp tak larat nk menunggu..yela tgh bajek2 ni kene la kembali kepada gomen nye klinik...hihihi..ngades je kn aku ni.......

pstu dh nk smpai opis td......hubby pn ckp....nnti abg anta jela gi keje..jimat sket.....balik naik lrt...pstu aku pn piki2..ye jgk....minyak lg..tol lg parking lg.......hubby tambah lg..u masuk kul 8....sbb hubby nye opis hour kul 830........tp nk naik lrt tu yg mls tu...tp piki2 balik meredah jem atas kete lg menyeksakan.....tiap2 pg tu...huuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.............tp aku ckp start after cuti raya la....sbb at least skang ni aku dpt balik awal gila....dpt la aku pelan2 siap2 kn masakan utk berbuka....

mlm ni hubby dh start balik lmbt.....mlm ni first time dlm bulan pose ni die takkan balik before pukul 10mlm...huhu..sbelom2 ni paling lmbt pn 5 minit after berbuka......so kene la tempuh hari2 yang berbuka sorg2...aku tak sedih dh..lgpn ramai lg kwn2 aku sume hadapi jgk...kn? kalu aku sedih msti dorg kate....eleh minah ni..lembik btol la...ekekekekeke... :p.........

ni kt bawah ni aku share la sikit gmbar aku berbuka kt tupai2 smlm....smlm dh start kedemaman aku kot..so aku ase sume pn tak sedap..aku mkn sikit je..jrg aku mkn sikit klau kt buffet....ke mmg tak sedap? nyeh nyeh nyeh....





nmpak mcm aku kurus kn? ha a..aku pn terasa diri ku ini semakin kurus......takyah nk susah2 mkn ubat kurus..muahahaha

Comments

Ida Chan said…
ko untung sb muke ko lonjong n dagu ko rancap. nmpk la kurus :P

muke cam aku bulat. nmpk gemuk :P
Siti Fatimah said…
waa ape ni..tak kasik can aku mengaku diri ini kurus..ekekekeke

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan