Beg Doraemon Ku...

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ehehehehe..igtkn tak smpt buat keje gile ni..skali smpt plak...ekekekeke.....

so tgk la sendiri pe ade dlm henbeg aku...ehehehehe......Adeh Kene tag lg. Ponek ni kak...ekekekeke

Dalam aku gigih2 buat kerja la chatting la tuh... Aku pn bukak henbeg....Pstu 1-1 aku amik gambar... Skali tak abis2 plak...ahahahahahahaa.....lama2 aku kumpul2 aku amik gmbar..senang...skali sume...ahahahaha..tu pn ade lg aku tak teramik...ntah hape2 je ntah lg dlm henbeg ku ini...kalu tak siap ngn pampers ngn susu firdaus skali....adeh.......ptt la berat..hubby kalu soh amikkan apa2..kompom tensi....kadang2 tu die bukak2 pstu die ckp..oh lupe..pstu bg balik henbeg kt aku..lu carik la sendirikk tak kuasa mak nyah..ahahahaha..hanya aku yg tau selok belok beg ku ini......ase mcm kalu bli beg lain..payah gk mak nk susun2 atur paham balik selok belok beg baru plak nnti..so utk kali ni pakai dlu la beg ni...hihihi..slagi tak koyak....mak bkn jenis pakai beg ikut kaler bj...ehehehehhe..tak rajinnn...

ha..1 lg bende tak amik..of course la henpon ku..dh henpon ni sbg camera..takdela gmbar die kn..kesian..ehehehe...


Ni time aku dh mls la ni..keronsang..getah rambut....cepit kuku (manja tak cepit? hubby aku nye wardings..ekekeke....maklumlah anak bongsu..manja sket die tu..hihii)...and name tag yg jd penghuni setia henbeg ku ini...ehehehe

Buku ASB..konon2 hari2 bwk kot2 kt bank ada duit lebih nk masuk la kt sni...tak denye...dh dekat setahun keje kt sime darby ni tak penah lg cecah kaki kt bank simpan duit...ehehehehe...

Keluarga...ehehehe.....ni gmbar2 kecik2 size passport....aku letak dlm purse..tp kene bongkar dek firdaus..sib baik tak ilang nak oii..huhuhuhu...yg kaler pink tu jadual injek firdaus....:D

Oh ade gk gmbar ni upenye..tak pasan sbb byk sgt..huhuhu....pink tu jadual injek..pstu ade la sudu2 utk suap firdaus time kt mana2....pstu syringe tu ntah pesal ntah ade dlm beg aku...padahal takde plak tibe2 kene bg firdaus mkn ubat tgh2 jln..layann je la..ehehehe

Mancis..konon2 aritu balik penang..nk buat azam baru kumpul mancis tmpt2 yg aku gi melawat....tp cm aaaaahh semakk a ko dlm henbeg ku ini..ehehehe..tp nk buang sayang..so layann jela......

Spek mata..berguna time2 tibe2 kabur je perjalanan..tp jarang pakai sbb dh buruk..dh tu banyak garis2..hihi..nk beli baru ntah bila nya ntah.....:D

Pass masuk pintu bilik dept IT KPWKM....huuih..ni sulit nih..ehehehehe....

Pen...ade 2 3 sbenaye..tp aku larat amik 1 je la..ehehehe...

Aik senget plak die..layan je lah ye kengkawan...ehehehehehe..tp dh lama aku tak pakai..bulan2 pose ni lg la..hihihihi....

Kunci umah kunci kete...yg ni perlu.....:D

Jam tgn hubby yg dh abis bateri..ntah bile aku nk gi tukakan bateri..hantaran kawin dlu ni..huhuhuhu.....

Purse aku yg br di beli...masa gi penang dlu aku ngn hubby sama2 la kuar duit secukopnya utk belanja kt sana.....pstu aku bg hubby pegang sbb die je yg gi baya2 sume kn....skali kt sana mkn2 tak tersentuh duit aku pn...so time shopping2 pakai la duit aku..antaranya purse ni la....tp aku still ase mcm hubby yg bli kn utk aku...takpela wpn duit sendiri sbb hubby yg kate tuka la purse baru..........:D

Charger henpon...yg ni pn jarang aku guna kalu kt opis..aku pakai kabel kt komputer je..sbb senang takyah nk tunduk2....ni hubby yg letak dlm henbeg aku..bagus kalu balik kg la....sonang...ehehehehe

Note book..kadang2 aku gi meeting tak masuk opis dlu..so dgn adanya notebook ni senang la...:D

Bedak muke...pn dh lama tak pakai..hihihihi

Oh tu je yg aku amik..hui penat2..smpaikan nk tag org pn penat..ekekekekeke......ida aku tau ko mls..tp aku tepakse buat bende ni...hohohooho

aku tag utk org2 ini buat utk isi beg derang plak :

1. ida
2. hannan
3. azreen
4. iu
5. zuraidah

ehehehehe...tp tag yg dlu pn 3 org kt atas tu tak buat lg..ampess.......kite tgk kali ni dorg buat tak? heheehhehee

Comments

Ida Chan said…
ehehehe...yg tak buat tag tu aku la tu..macm ajin :P ngeh3

tp tag bag nie cam menarik lak. tengok la nt2 cmane. aku suh wak amekkan ke gamba2 barang2 tu ke....ahahahahaha....padan muke die..

eh ct...skang wak baik dengan aku :P ehehehehek...maklum la...masih dipenuhi dengan tande2 soal lagi. xpe2 kite tgu ari senin :D
Siti Fatimah said…
wah wak baik ek..ahahahaa..aku nk tgk sgt cmne baiknya die tu..ahahaha...:p

oo ko nk buat tag yg menarik2 je ek..tp menarik jgk..ko punye barang msti laaaa giii byk..ahahaha..jahat aku siap buat laaaagiii byk..:p

tu la...can;t wait next monday...do blog it k...:p :p :p

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan