Tag Oleh Madam Hannan

Wohoo..

Miss: aku sedang jawab tag hannan nie kalu bole nkpost cepat2 patu nk smyg n makn :p kalu lmbt2 nt terperap dlm draft je:p
Sent at 2:18 PM on Thursday
Siti: ekeke ok2
Miss: eh die tag ko gk tau :p
Siti: ahahahaha yeke alahai
Sent at 2:18 PM on Thursday

Tak pasan lak i kene tag. Ho ho ho. Ok since Madam Ida kita nk jwb. I pun sebok gk la nk jawab. Ho ho ho. Korg pasan tak, Miss tu Madam ida. Hannan pn blog dia Miss Hannan. Pasan single btol kn kwn2 aku nih? Wakaka. Sompek lg plak mengutuk. Takpe kutuk bkn kutuk free. Kutuk demi menjawab tag. Eh takde kene mengene kn? Ok sila abaikan. Ehehehe


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

Herm, Hubby, Firdaus n Hafiy. Klise pn klise lah. Hehehehe

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Oh aku yg terakhir aku bli, buku cerita Firdaus. Bli dengan madam azren. kekekeke. ;p.... Aku ase as working mom, everyweek msti ada bende baru yg aku bli kot. Ada jela, botoi susu ka, nursing bra ka, bj anak2 ka. Hangpa kata bende kn? Hehehe. Tp laptop tu, dh 2 tahun lepas dh. Waranty pn dh habis. Tp terasa jgk nk bli netbook. Yg kecik tu. Hihihi. ;p

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
erm. kawin atas katil. (mlm jumaat nih). wakakakak. seriously, i dun know wht to answer. hihi


4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Smpai hujung nyawa dan smpai akhirat. Biala aku mati nnti, aku mati sbg wife dia. Huhuhu. Amin.

5. Adakah anda di lamun cinta?
Tidak. Aku tak mengaku aku dilamun cinta. Sbb dh lama aku tak percaya cinta. Tp aku sayang dia, and hari2 nk jmpe dia. Ho ho ho

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Oh wait, dh lama tak mkn luaq. Smpai tak igt kt mana last. Bese pn bli kt pasa mlm, bwk mkn kt rumah. Is that consider eat out?

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Ha ah, sama la cm hannan. Buku terakhir takde. Oh ada aku bli buku DKKL, novel. Tahun lepas kot. Majalah terakhir. Harmoni.

8. Apakah nama penuh kamu?
Siti Fatimah KHAIRIAH M Amin ( saja aku besarkan khairiah sbb ko salah eja Hannan. ekekek)
Cm nk cite plak, nama aku ni ada sejarahnya. Dlu nama aku panjang. Siti Fatimah Khairiah binti Mohamad Amin. Masa nk buat IC, tak muat plak. So dpt 2 IC, 1 IC betul nama bapak jd M Amin je. 1 IC nama ikot s/beranak nama bapak jd Mohamad Amin. Tp ic tu dh ilang. So smpai skg org pggl bapak aku M Amin. Ho ho ho.

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Ummi

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Aku tak kisahlah kalu Hannan nk jmpa tokdet. Tp aku nk jmpe sapa ek. Ermmmmmmmmmmmmmm. Ha aku nk jmpa ramai la tapi
1. Anuar Zain
2. Fahrin Ahmad
3. Adam, adamaya. Tp takmo Husein lempoyang tuh. Aku nk ADAM. I lap u adam. Hahahahaha

11. Christina atau Britney?
Britney kot. Sbb dia motherly. Hahahah. Bole trima tak alasan?

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Hahahaha. Ha ah, aku pn perempuan jepun jgk. Mcm hannan. Apa punya soklan lah ni. Hahahaha

13.
Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Aku ni, tak tau la, aku suka pegi JOHOR, spesifiknya UTM. Ok aku takmau cita lebih. Nnti korg bosan. Hubby share same interest as mine. :D. Dia tambah 1. SMSJ, Kluang. Ho ho

14. Pelukan atau ciuman?
Main. Eh. salah jawab ke? Hahahaha

16. 8 perkara yang amat saya gilai:
Sy suka jgk cooking, tp dlm angan2 jela. Sbb slalunye sy kene follow menu hubby sy. Huhuhu. Tak kot. Aku ase, passion aku BLOGGING kot. Wpn secara private. Hehehehe


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
Aus, Hapiy, Ele guci guci (geletek hapiy) ahahah, I/U, Erm, perah susu, lapar, makan mana

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Tiada. Ehem ehem

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1. Jgn percaya semua org boleh accept kita sebagai kawan.
2. Jgn igt semua org bole accept apa yg kita nk luahkan / ceritakan
3. Jgn expect apa2 dr semua org.
4. Life as a working mother of 2
5. Blaja bisnes skit2 dr azren. ehehe
6. Blaja msk sedap2 - masak dgn kasih sayang. :D
7. Fully breastfeed anak no2. and still doing it today.
8. Cuba tidak emo/paksa org lain to join breasfeeding anak mereka spt aku. Hihihi
9. Byk lg, life offers me. But i cant joted everything down. Ho ho. Sbb dia nk 8 je.


Sekian :)

Aku tag Roshda (dia ni mcm tak bc blog aku skg. tgk kalu dia jwb, bemakna tanggapan aku salah. ahaha. sj nk pekena gurlz), Kak sariyah dan Miniace. :D


--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
aku salah eja nama ko ker kak...hehhe..lama dah tak tulis nama penoh ko...kami mmg perasan 'MISS' sebab dok rasa muda selalu..masih sweet 16
roshda said…
hahah aaku x baca la mcma ne nak jawab? hohohoho tgu iman tdo aku jwb huahuahua
Akub's said…
malu la baca post ni. awww...
Ida Chan said…
ko kutuk aku same hannan ek. ktorg mmg SENGAJE mengekalkan miss itew. biaq sntiase mude remaje. muahahahaha...

anyways...sgt enjoy bace tag nie :D

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan