Mak Mertua

Aku skg ni asek kne test je ngn mak mertua. Hahaha. Laki aku pn dh pasan. Slalu aku wt dono je. Pg nk mkn apa. Tghari nk mkn apa. Mlm nk mkn apa. Sbb dia slalu masak. Kompem lengkap. La ni dia buat dek je. Maybe sbb dh bosan dok menyediakan mknan utk menantu berantu cm i ni. Ho ho ho....

So ada la skit2. aku tolong. Ada skali tu aku dok dapor mmg die tak dtg terus. Warghahahaa. Aku pn buat2 pandai jela kt dapo. Tp ada gk la die ckp ni tak bole wt cmni. Ni kene cmtu. Wakakaka. Being myself. Aku mmg cpt melatah la kn. Tp takpe. Skang ni dh pandai cover kemelatahan itu. Alhamdulillah.....

Haa i tak cite lg. Pak mertua i dh bole jln. Yeyy. Gembira gila my hubby. Hehehehe. Tp tu la, masih baru2 lg. Cm senget2 badan, jari kaki nk dok adjustkan diri lagi. Tapi takpelah. Janji senang dia nk pi smyg jumaat. Kalu larat bleh la pi surau skali skala nk solat jemaah. Jmpe kawan2. Takdelah tensen sgt dok rumah kn. Sib baik la mesjid dekat. Mgkin En. Shahrun boleh suggest kn kt mak dia utk beli motor OKU. Hihihi.

Sbb tahun dopan dorg nk pi mekah buat umrah. Abg no2. hubby yg blanje kot. Ke cmne ntah. Yg psti tu antara sebab semangan pak mertua aku tu nk berjalan. Walau apapun. Alhamdulillah. Moga2 abah cpt dpt berjalan ngn betul dan dpt penuhi hasrat utk pi solat jemaah kt mesjid/surau balik. Amin.....

Eh apa lg nk cite ntah?

Tetibe takde cite lak. Ok tu je stakat ni. Nnti kalu rajin aku update ngn picas ok. Hehehehe..

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009