Lawak..

Aku dah share bende ni dgn azren. Tapi aku rasa mcm releven jgk kalau aku sharekn dekat sini. Since aku pn nk mengambik mood ni. Aku ckp takde mood bila ada org berprasangka lebih lepas tu nk timing belt ngn aku. Hilang mood aku nk buat kerja semua. Ase nk.. haih ...malas nk sambung...

Ok last night, me and hubby was watching world cup ads. Ada la yg guys wearing just only shorts. Showing their mucles. Yela sportsman punya mucles. Mestilah mengujakan kn. Ekekeke. ;p

So i go like,

Me: Kalu lah u ni gay kan (which mintak simpang malaikat 44). U suka yg mana? The white guy or the black guy. (ayat aku lain tp aku pendekkan cerita)
Hubby: Tak tau.
Me: Apsal u tak tau plak. U mstilah tau apa kehendak uuuu. (Ok i was actually forcing him to answer)
Hubby: Mestilah i tak tau, sbb i bkn gay (well obviously he's not gay. But being me, yg suka sgt rasa insecure slalu la tanya soklan ntah hape2 cmtu kn. But legaaa sgt dia ckp 'i bkn gay!' kah kah kah. actually i was hoping for him to say that. ;p)

Diam sekejap. Melayan Firdaus yang demam, dan Hapiy yang cranky n mengada2.

Me: Ok kalau mcm tu, you taknak tau ke, i pilih yang mana.
Hubby: Taknakkkkkk

And he go away. Pegi mandi berak lg bagus kot dia kata dlm hati. Hahahaahahaha.

Klaka tak? Ala klaka la klaka la...Hehehe..

For me, it's just him showing his jealousy because i was leading me eyes to see another man. As i was saying to him, HENSEMNYE LELAKI tuuuu. Lelaki beselakan, dia nk bini dia ckp die je hensem. Hohoho.

Tapi yg best tu, CEMBURU tandanya sayang. Actually aku sj je nk suruh dia tunjuk dia jeles, so that aku dpt renew la perasaan dia yg sayang kt aku tuh. Get it? Kekekek.

For him, oh dia ni. Ridiculous btol!

Get it? Get it?

Hohohoho

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan